The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان کی کراچی آمد، بغیرپروٹوکول گورنر ہاؤس پہنچے

کراچی : وزیراعظم عمران خان کراچی پہنچ گئے، ائیرپورٹ سے بغیر پروٹوکول گورنر ہاؤس روانہ ہوئے۔

تفصیلات کے مطابق بلوچستان میں نیو گوادر انٹرنیشنل ایئرپورٹ کا سنگ بنیاد رکھنے کی تقریب کے بعد وزیراعظم عمران خان سندھ کے دورے پر کراچی پہنچ گئے، قائد اعظم انٹرنیشنل ایئر پورٹ پر ان کا استقبال پی ٹی آئی سندھ کے اعلیٰ عہدیداران نے ان کا پرتپاک استقبال کیا۔

وزیراعظم عمران خان ائیرپورٹ سے بغیر پروٹوکول گورنر ہاؤس پہنچے، ذرائع کے مطابق گورنر سندھ عمران اسماعیل وزیر اعظم عمران خان کےاعزازمیں عشائیہ دیں گے۔

وزیر اعظم گورنر ہاوس میں صنعت کاروں، کاروباری شخصیات اور پی ٹی آئی ارکان اسمبلی سمیت دیگر وفود سے ملاقات کریں گے، وزیر اعظم کو گورنر ہاوس میں شہر قائد کے ترقیاتی کاموں تجاوزات کے خلاف جاری آپریشن اور دیگر امور پر بریفنگ دی جائے گی، وزیر اعظم عمران خان کی متحدہ قومی موومنٹ پاکستان کے وفد سے بھی ملاقات متوقع ہے۔

وزیراعظم30مارچ کو گھوٹکی کے لئے روانہ ہوں گے، وزیر اعظم کی زیر صدارت سندھ کی اپوزیشن جماعتوں کا مشترکہ اجلاس 30مارچ کو گھوٹکی میں ہوگا۔

گھوٹکی میں سردار علی گوہر مہر وزیراعظم کے اعزاز میں استقبالیہ دیں گے، اس موقع پر وزیراعظم سندھ کی اہم شخصیات سے صوبے کی سیاسی صورتحال پر مشاورت کریں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں