The news is by your side.

جب تک الیکشن نہیں ہوں گے تحریک چلتی رہے گی، عمران خان

لاہور : پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ جب تک الیکشن نہیں ہوں گے ہماری تحریک چلتی رہے گی، آج پاکستان میں قانون کی بالادستی نہیں۔

یہ بات انہوں نے حقیقی آزادی مارچ کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کہی، انہوں نے کہا کہ کیا پاکستان اس لیے بنا تھا کہ اس کا وزیرداخلہ 18قتل کرنے والا قبضہ مافیا ہو اور مفرور مجرم لندن میں بیٹھ کر ملک کے فیصلے کرے۔

انہوں نے کہا کہ باپ بیٹے کو سزا ہونے والی تھی تو ایک وزیراعظم اور دوسرا وزیر اعلیٰ بن گیا، ہم کبھی ان چوروں کو تسلیم نہیں کریں گے، کیا اس ملک کا مستقبل ان ڈاکوؤں کے ہاتھ میں ہے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ آصف زرداری30 سال سے ملک کو لوٹ رہا ہے، اس کیخلاف جعلی اکاؤنٹس کے کیسز ہیں، اسحاق ڈار وزیرخزانہ بن گیا جس نے مجسٹریٹ کے سامنےمنی لانڈرنگ کا اعتراف کیا۔

چیئرمین پی ٹی آئی نے کہا کہ جب تک عام انتخابات نہیں ہوں گے ہماری تحریک یونہی چلتی رہے گی، میں نے26سال سیاسی جدوجہد کی ہے، میچ ختم ہونے سے پہلے ہی کپتان کو پتہ چل جاتا ہے کہ اب اگلی ٹیم جیت نہیں سکتی، ہم پاکستان کا میچ اللہ کے فضل سے ہم جیت چکے ہیں۔

عمران خان نے کہا کہ اسلام آباد میں جو بیٹھے ہیں ان کے پلے کچھ نہیں، حقیقی آزادی مارچ دیکھ کراسلام آباد میں بیٹھےلوگوں کی کانپیں ٹانگ رہی ہیں، مجھے پہلی مرتبہ پاکستان میں حقیقی آزادی نظرآرہی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ آج پاکستانیوں کی بڑی تعداد بیرون ملک نوکریوں کیلئے جاتی ہے وہ بیرون ملک اس لیے جاتے ہیں کیونکہ وہاں قانون کی بالادستی ہے لیکن آج پاکستان میں قانون کی بالادستی نہیں۔

صحافیوں کو دھمکیاں کون دیتا ہے، وہ کون لوگ ہیں جو چاہتے ہیں کہ اس ملک میں میڈیا آزاد نہ رہے اور عوام کو قید کرکے آزادی چھیننا چاہتے ہیں چار صحافی اب تک ملک سے باہر چلے گئے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں