The news is by your side.

Advertisement

دورہ چین کا چوتھا روز: عمران خان آج چینی صدر اور وزیراعظم سے ملاقاتیں کریں گے

بیجنگ : وزیراعظم پاکستان آج چینی صدر اور وزیراعظم سے ملاقاتیں کریں گے، عمران خان کی چینی صدر شی جن پنگ سے ون آن ون ملاقات صبح 10 بجے ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان جو ان دنوں چین کے دورے پر ہیں، شیڈول کے مطابق آج وزیراعظم عمران خان کے دورہ چین کا چوتھا روز ہے، وہ آج چینی صدر اور وزیراعظم سے اہم ملاقاتیں کریں گے۔

عمران خان کی چینی صدر شی جن پنگ سے ون آن ون ملاقات صبح 10 بجے ہوگی۔ ملاقات میں پاک چین تعلقات کی مضبوطی اور باہمی دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال ہوگا۔

اس کے علاوہ خطے کی مجموعی صورت حال اورعلاقائی معاملات پربھی بات چیت ہوگی اور سی پیک منصوبے، بیلٹ اینڈ روڈ فورم میں پاکستان کے کردار کا جائزہ لیا جائے گا۔

اس موقع پر پاکستان اور چین کے درمیان اہم معاہدوں پر دستخط کیے جائیں گے جبکہ وزیراعظم عمران خان کی چینی ہم منصب سے ملاقات صبح 11 بجے ہو گی، وفاقی وزراء کا وفد بھی چینی صدر اور وزیراعظم سے ملاقات کرے گا۔

بعد ازاں وزیراعظم پاکستان بزنس فورم کے ظہرانے میں شرکت کریں گے اور شجرکاری مہم میں حصہ اور پاکستان پویلین کا دورہ بھی کریں گے۔

شیڈول کے مطابق وزیراعظم عمران خان دیگر عالمی رہنماؤں کے ساتھ عشائیہ اور بیجنگ انٹرنیشنل ایکسپو 2019میں بھی شرکت کریں گے، وزیراعظم چینی صدر کے ہمراہ چائنہ پویلین کا دورہ کریں گے۔

مزید پڑھیں: بیجنگ میں  وزیراعظم عمران خان اور چینی صدر کی غیر رسمی ملاقات

اپنا دورہ چین مکمل کرنے کے بعد وزیراعظم28اپریل کی رات ساڑھے11بجے بیجنگ سے اسلام آباد کیلئے روانہ ہوں گے اور29اپریل کی صبح وزیراعظم عمران خان وطن واپس پہنچیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں