The news is by your side.

عمران خان پر قاتلانہ حملہ : تھانہ وزیر آباد میں مقدمہ درج

لاہور : چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان پر ہونے والے قاتلانہ حملے کی ایف آئی آر بالآخر درج کرلی گئی ہے۔ جس کیلئے درمیانی راستہ اختیار کیا گیا ہے۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ عمران خان پر حملے کی ایف آئی آر کے اندراج کیلئے درمیانی راستہ نکالا گیا ہے، عمران خان کی جانب سے نامزد تینوں شخصیات کے نام درج نہیں ہوں گے۔

پولیس ذرائع کا کہنا ہے کہ مذکورہ مقدمہ تھانہ سٹی وزیر آباد میں درج کیا گیا ہے، مقدمے میں قتل، اقدام قتل سمیت دہشت گردی کی دفعات شامل کی گئی ہیں،

ذرائع کے مطابق ایف آئی آر درج کرنے کی درخواست میں تبدیلی نہیں کی جائے گی، درخواست کو نظر انداز کرکے ایف آئی آر پولیس کی جانب سے درج کی گئی ہے۔

https://www.facebook.com/plugins/video.php?height=476&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Farynewsasia%2Fvideos%2F500424452107642%2F&show_text=false&width=395&t=0

قاتلانہ حملے کی ایف آئی آر میں گرفتار ملزم نوید کو نامزد کیا گیا ہے، یاد رہے کہ سپریم کورٹ نے حملے کا مقدمہ 24 گھنٹے میں درج کرنے کے احکامات جاری کیے تھے۔

پی ٹی آئی کی درخواست میں کس کو نامزد کیا گیا

علاوہ ازیں عمران خان پر قاتلانہ حملے کی ایف آئی آر کیلئے درخواست اے آر وائی نیوز نے حاصل کرلی، پولیس کی جانب سے تاحال پی ٹی آئی کی ایف آئی آر کیلئے درخواست وصول نہیں کی گئی ہے۔

مذکورہ درخواست میں مدعی پی ٹی آئی لاہور کے جنرل سیکرٹری زبیرخان نیازی ہیں جو عمران خان کے قریبی عزیز بھی ہیں، درخواست میں ملزم نوید، شہباز شریف، راناثنا اللہ سمیت4افراد کو نامزد کیا گیا ہے۔

پی ٹی آئی کی اندراج مقدمہ کی درخواست میں3نامعلوم افراد کو نامزد کیا گیا ہے، درخواست میں عمران خان، فیصل جاوید، احمد ناصرچٹھہ اور جاں بحق ہونے والےمعظم گوندل سمیت دیگر زخمیوں کا بھی ذکر کیا گیا ہے

Comments

یہ بھی پڑھیں