The news is by your side.

Advertisement

عمران خان نے زلفی بخاری کو انتخابی مہم کا انچارج مقرر کردیا

کراچی: تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے اپنے قریبی دوست زلفی بخاری کو انتخابی مہم کا انچارج مقرر کردیا۔

ذرائع کے مطابق زلفی بخاری قومی اسمبلی کے حلقہ این اے 53 میں عمران خان کی انتخابی مہم چلائیں گے اور تمام سیاسی اجتماعات و پارٹی مٹینگز میں شرکت کریں گے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ زلفی بخاری کو چیئرمین تحریک انصاف نے اپنے حلقے کی انتخابی مہم چلانے اور تمام سیاسی امور دیکھنے کا سربراہ مقرر کردیا۔

واضح رہے کہ برطانیہ میں مقیم عمران خان کے قریبی دوست گزشتہ ماہ پاکستان تشریف لائے تھے اور وہ کپتان کے ہمراہ عمرہ ادائیگی کے لیے جارہے تھے کہ ائیرپورٹ پر انہیں روک دیا گیا تھا۔

مزید پڑھیں: زلفی بخاری کا نام بلیک لسٹ سے نکالنے سے متعلق فیصلہ محفوظ

کچھ دیر بعد زلفی بخاری کو وزارتِ داخلہ نے مراسلہ جاری کر کے بیرونِ ملک سفر کی مشروط اجازت دی تھی جس کے تحت وہ چار روز کے بعد پاکستان واپس پہنچ گئے۔

عمران خان کے قریبی دوست کا نام بلیک لسٹ تھا جس کی بنیاد پر انہیں سول ایوی ایشن کے حکام نے ائیرپورٹ پر روک لیا تھا مگر وزارتِ داخلے کا حکم نامہ سامنے آتے ہی قانون کے تحت انہیں اجازت دے دی گئی تھی۔

یہ قیاس کیا جارہا تھا کہ زلفی بخاری کا نام ای سی ایل میں شامل تھا جسے نکلوانے میں عمران خان نے کردار ادا کیا مگر وزارتِ داخلہ کے حکام نے سینیٹ کمیٹی کے سامنے وضاحت کی کہ اُن کا نام بلیک لسٹ میں شامل تھا اور نہ ہی تحریک انصاف کے چیئرمین نے اس ضمن میں کوئی کردار ادا کیا۔

اسے بھی پڑھیں: زلفی بخاری کا نام بلیک لسٹ میں تھا، سیکریٹری داخلہ

ایک روز قبل 3 جولائی کو اسلام آباد ہائی کورٹ میں چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کے قریبی دوست زلفی بخاری کا نام بلیک لسٹ سے نکالنے سے متعلق کیس کی سماعت ہوئی تھی، عدالت نے فریقین کے دلائل مکمل ہونے کے بعد درخواست پر فیصلہ محفوظ کرلیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں