site
stats
پاکستان

ایوان میں ہنگامہ آرائی ، عمران خان کا اسمبلی کو بند کرنے کا مطالبہ

اسلام آباد: چیئر مین تحریک انصاف ایوان میں ہنگامہ آرائی پر پھٹ پڑے اور اسمبلی کو بند کرنے کا مطالبہ کردیا۔

تفصیلات کے مطابق پانامہ لیکس کی سماعت کے آغاز سے قبل چئیرمین تحریک انصاف عمران خان نے سپریم کورٹ کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ کل جواسمبلی میں ہوا وہ ن لیگ نے پہلی بار نہیں کیا ماضی میں بھی اس قسم کے واقعات رونما ہوتے رہے ہیں، کون جانا چاہتا ہے ایسی اسمبلی میں، ایسی اسمبلی کا کیا فائدہ، اسے بند کریں اورعوام کا پیسہ بچائیں۔

عمران خان نے کہا کہ آپ نے اسمبلی کا حال دیکھ لیا، اسمبلی میں پیسے بنانے اور کرپٹ اشرافیہ کو بچانے آتے ہیں، ملک کے سربراہ پر کرپشن کے الزامات ہیں، مگر اس پر بحث نہیں ہوتی۔

انھوں نے مزید کہا کہ جب ڈکٹیٹر نے نواز شریف کو دھکے دیکر نکالا تھا یہ غنڈے تب کہاں تھے،  قدم بڑھاؤ نواز شریف کا نعرہ لگانے والے2007 میں بلوں میں چھپ گئے تھے۔

پی ٹی آئی کے سربراہ کا کہنا تھا کہ قوم انصاف کی منتظر ہے جبکہ ماڈل ٹاؤن میں تشدد کیا گیا اور کوئی جواب دہ نہیں ہے، ہم انصاف کے حصول کے لئے سٹرکوں‌ پر آئے تھے تو ہمیں ڈنڈے مارے گے اور کہا گیا کہ ایوان میں آؤ، اسمبلی مینں آئے ےتو جواب کے بجائے کل ایسا رویہ اختیار کیا گیا۔

پانامہ لیک کی سماعت کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ جمہوریت میں چیف ایگزیکٹو جوابدہ ہوتا ہے جبکہ یہ جواب نہیں دیتے ہیں، نون لیگ نواز شریف سے جواب مانگنے کے بجائے کرپشن بچارہی ہے

چئیرمین تحریک انصاف نے مستقبل کی حکمت عملی بتاتے ہوئے کہا کہ ہمیں کہیں سے جواب نہیں ملا تو سڑکوں پر آئیں گے، انہوں نے مطالبہ کیا کہ قطری خط سے بے وقوف بنانے پر نوازشریف کو جیل میں ڈالنا چاہئے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top