The news is by your side.

Advertisement

کراچی والے اب ہمیں موقع دیں،نوازشریف نے کراچی کے لیے کچھ نہیں کیا، عمران خان

کراچی : پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کا کہنا ہے کہ کراچی والے اب ہمیں موقع دیں، نوازشریف نے کراچی کے لیے کچھ نہیں کیا، قرضوں پر قرضے لے رہے ہیں، ملک ڈوب رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ جب ہم بڑے ہوئے تو ملک اوپر جارہا تھا، میری والدہ کا خاندان بھارت سے پاکستان آیا تھا، بھارت میں قتل عام کے بارے میں والدہ سے سنتا تھا لیکن آج جب اپنے ملک کو دیکھتے ہے تو تکلیف ہوتی ہے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ کوئی انسان کسی کی وجہ سےنہیں اپنےاعمال سے ذلیل ہوتا ہے، قرضوں پر قرضے لے رہے ہیں،ملک ڈوب رہا ہے، بھیک مانگنے کیلئے ہم کبھی ادھر تو کبھی ادھر جاتے ہیں، پاکستان جیتنے وسائل دنیا میں کہیں نہیں دیکھے۔

پی ٹی آئی چیئرمین نے کہا کہ کراچی والے اب ہمیں موقع دیں، نوازشریف پنجاب سے جیت جاتے تھے، اس لیے کراچی کے لیے کچھ نہیں کیا،پی ٹی آئی اس بار پنجاب سے بھی جیتے گی۔

انکا کہنا تھا کہ جب حکومت سنبھالی تو کے پی تباہ حال اور مشکل صوبہ تھا، معاشی ماہر کہتے ہیں سب سے زیادہ ترقی کے پی میں ہورہی ہے، کےپی میں سیاحت میں اضافہ ہوا، صورتحال بتدریج بہترہورہی ہے۔

سربراہ تحریک انصاف نے کہا کہ ملک کو ٹھیک کرنے کیلئے ہمیں کئی کام کرنے پڑیں گے ، بےروزگاری سب سے بڑا مسئلہ ہے اس کی وجہ سے غربت بڑھ رہی ہے، انڈسٹری بہتر کرنے سے روزگار کے مواقع پیدا ہونگے،غربت کم ہوگی۔


مزید پڑھیں :  2018 کا الیکشن کراچی سے لڑوں گا،عمران خان


اس سے قبل  چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا تھا کہ سندھ میں حکومت کرنیوالوں نے کراچی پر توجہ نہیں دی، سندھ کے حکمرانوں کا ووٹ کراچی میں نہیں تھا تو انہیں دلچسپی نہیں تھی، کراچی میں مقامی حکومت کو مضبوط کرنے کی ضرورت ہے۔

تحریک انصاف کے سربراہ کا کہنا تھا کہ  فیصلہ کیا ہے 2018کاالیکشن کراچی سے لڑوں گا، کراچی کے کس حلقے سے لڑنا ہے فیصلہ پارٹی کرے گی، پی ٹی آئی کراچی کو ٹھیک کر کے دکھائے گی ، پاکستان تحریک انصاف وفاق کی طرز کی جماعت ہے، ضمنی الیکشن کی اتنی اہمیت نہیں کیونکہ مشینری حکومت کی ہوتی ہے، 2018 کا الیکشن ملک کی تاریخ بدل دے گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں