The news is by your side.

Advertisement

سخت سیکیورٹی میں فائنل کا انعقاد احمقانہ فیصلہ ہے، عمران خان

اسلام آباد : تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ پی ایس ایل فائنل کا لاہور میں انعقاد کا فیصلہ احمقانہ ہے جس سے فائدہ ہونے کے بجائے الٹا نقصان ہو گا۔

وہ اسلام آباد میں ایک تقریب سے خطاب کررہے تھے انہوں نے پی ایس ایل فائنل پر ایک بار پھر اپنے موقف کو دہراتے ہوئے کہا کہ پی ایس ایل فائنل لاہور میں کرانےکا فیصلہ احمقانہ ہے۔

عمران خان نے کہا کہ اسٹیڈیم میں تیس ہزار افراد کی سیکیورٹی کے لیے60 ہزار پولیس کو تعینات کیا جائے گا اور پوری پنجاب پولیس لاہور میں تعینات ہو گی اس طرح اگر تحفظ دیا گیا تو اس سے دنیا میں کون سا مثبت پیغام جائےگا؟

انہوں نے کہا کہ اگر حالات نارمل ہوتے اور غیر معمولی اقدامات نہ اٹھانے پڑتے تب اگر پی ایس ایل کا فائنل لاہور میں ہوتا تو اس سے پاکستان کے امیج میں بہتری آتی اس طرح سخت سیکیورٹی میں فائنل کرا بھی دیا جائے تو نیک نامی کے بجائے ہماری کمزوری ظاہر ہوگی۔

سربراہ تحریک انصاف نے کہا کہ اس طرح کی سخت سیکیورٹی میں تو عراق وشام میں بھی میچ ہوسکتا ہے دہشتگردی کیخلاف اگرجنگ جیتنی ہے توپولیس اور تھانے کو مضبوط کرناہوگا کیوں کہ حالات نارمل ہونے پر ہی انٹرنیشنل کرکٹ پاکستان آئے گی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں