site
stats
اہم ترین

عمران خان کی ہمشیرہ نے مریم نواز سے معافی مانگ لی

اسلام آباد : عمران خان کی ہمشیرہ ڈاکٹر عظمیٰ نے مریم نواز کو تحریری معافی نامہ ارسال کرتے ہوئے باضابطہ معذرت کرلی ہے۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین تحریک انصاف  کی ہمشیرہ ڈاکٹر عظمیٰ نے مریم نواز کو ایک خط ارسال کیا ہے، جس میں انہوں نے موقف اختیار کیا ہے کہ ’’عاصم گجر کے اہل خانہ نے مجھ سے غلط بیانی کی کہ یہ پولیس موبائلیں وزیر اعظم کی صاحبزادی کے پروٹوکول پر مامور ہیں جبکہ میں یہ تصور بھی نہیں کرسکتی تھی کہ اُن کے گھر والے اس طرح کرسکتے ہیں‘‘۔

ڈاکٹر عظمیٰ نے مریم نواز شریف سے معافی طلب کرتے ہوئے کہا ہے کہ تمام تر صورتحال غلط بیانی کی وجہ سے پیش آئی، تاہم حقیقت سامنے آنے پر بہت افسوس ہوا‘‘ْ۔

ڈاکٹر عظمیٰ نے خط میں مزید لکھا ہے کہ ’’پولیس اہلکاروں نے میرے اور بچوں کے ساتھ بدتمیزی کی اور مسلسل غیر اخلاقی زبان استعمال کرتے رہے، انہوں نے اپنی پستولوں کا رُخ ہماری طرف کیا ہوا تھا ‘‘۔

مزید پڑھیں : پنجاب پولیس کی عمران خان کی ہمشیرہ سے مبینہ تلخ کلامی

واضح رہے یکم جولائی کو لاہور کے علاقے گلبرگ 2 میں ڈاکٹر عظمیٰ نے پنجاب پولیس نے مبینہ تلخ کلامی کا الزام عائد کیا تھا، جس کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے اُن کا کہنا تھا کہ ’’وی آئی پی پروٹوکول پر کھڑی پولیس موبائل نےاُن کی گاڑی کو رُکنے کا اشارہ دیا گیا اور جیسے گاڑی روکی تو پیچھے سے دوسری موبائل نے ان کی گاڑی کو ٹکر مار دی، جس کے بعد مسلح افراد  گاڑی سے اتر کر آئے اور ڈاکٹر عظمی ٰ کے ساتھ مبینہ طور پر بدتمیزی بھی کی تھی۔

دوسری جانب چیئرمین تحریک انصاف نے اس واقعے کی شدید مذمت کی اور مریم نواز پر برس پڑے تھے، انہوں نے کہا تھا کہ ’’مریم نواز کو سیکورٹی پروٹوکول کس حیثیت سے دیا جاتا ہے ، حکمرانوں کا عوام کے ساتھ رویہ صحیح نہیں ہے‘‘۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top