The news is by your side.

Advertisement

سابق وزیراعظم عمران خان کا آج ہر صورت سیالکوٹ جانے کا اعلان

اسلام آباد : چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے آج ہر صورت سیالکوٹ جانے کا اعلان کردیا اور لوگوں سے اپیل کی فاشسٹ امپورٹڈ حکومت کے خلاف بعد نماز عشاء نکلیں۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ کوئی شک نہیں رہے ،میں آج سیالکوٹ جاؤں گا، سیالکوٹ میں ہماری قیادت اور کارکنوں سےجو کیا وہ اشتعال انگیز ہے ، مجرموں کا یہ گروپ ضمانت پر رہا ہے ، لندن میں مجرم مافیاباس نےہمیشہ مخالفین کےخلاف ہتھکنڈے استعمال کیے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ یہ اقتدارمیں ہوتےہیں تو سپریم کورٹ پرچڑھائی، ججزکورشوت دیتےہیں، حکومت میں ہوں توماڈل ٹاؤن جیسے سانحے ہوتےہیں۔

چیئرمین پی ٹی آئی نے مزید کہا نواز شریف خودکوامیر المومنین قرار دینےکی کوشش کر رہا ہے،جب وہ اپوزیشن میں ہوتے ہیں توجمہوریت کا غلط استعمال کرتے اور جب اقتدار میں ہوتے ہیں توجمہوری اصولوں کو مکمل تباہ کرتے ہیں، مگر لوگ اب ان کیخلاف کھڑےہوچکے ہیں۔

ن

سابق وزیراعظم کا ایک اور ٹوئٹ میں کہنا تھا کہ ہماری حکومت نے ان کے کسی جلسے، دھرنے، جلسے کو کبھی نہیں روکا ، کیونکہ ہم جمہوریت کے لیے پرعزم ہیں۔

عمران خان نے کہا کہ میں آج سیالکوٹ میں موجودہوں گا ، لوگوں سےاپیل ہے فاشسٹ امپورٹڈ حکومت کے خلاف بعد نماز عشاء نکلیں ، عوام عشاء کی نماز کے بعد اپنے علاقوں شہروں میں باہر نکلیں اور احتجاج کریں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں