The news is by your side.

Advertisement

اپیلٹ ٹربیونل نے عابد شیر علی کے بھائی کو الیکشن لڑنے سے روک دیا

لاہور : اپیلٹ ٹربیونل نے عابد شیرعلی کے بھائی عمران شیرعلی کے خلاف اپیل منظور کرتے ہوئے انہیں الیکشن لڑنے سے روک دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور ہائیکورٹ کی اپیلٹ ٹربیونل کے جج جسٹس علی اکبر قریشی نے عابد شیرعلی کے بھائی عمران شیرعلی کے کاغذات نامزدگی کی منظوری کے خلاف درخواست پر سماعت کی۔

اپیلٹ ٹربیونل نے عمران شیرعلی کے خلاف اپیل منظورکرتے ہوئے کاغذات کی منظوری کالعدم قرار دے دی اور انہیں الیکشن لڑنے سے روک دیا گیا۔

خیال رہے کہ عمران شیر  علی نے پی پی 117 فیصل آباد سے کاغذات جمع کرائے تھے اور  ریٹرننگ افسر نے کاغذات منظور کیے تھے۔

کاغذات کی منظوری کیخلاف اپیل میں مؤقف اختیار کیا گیا تھا کہ عمران شیر علی سوئی گیس بل کے ڈیفالٹر ہیں، ڈگری بھی جاری ہوئی جبکہ انھوں نے اثاثے بھی چھپائے ہیں۔

خیال رہے کہ ملک بھر میں ریٹرننگ افسران کے اعتراضات کے خلاف اپیلوں پر فیصلوں کا آج آخری دن ہے، امیدواروں کی نظر ثانی شدہ فہرست 28 جون کو جاری ہوگی۔

امیدوار 29 جون کو کاغذات نامزدگی واپس لے سکیں گے، 29جون کو ہی امیدواروں کی حتمی فہرست جاری کی جائے گی جبکہ 30 جون کو امیدواروں کو انتخابی نشانات جاری کیے جائیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں