The news is by your side.

Advertisement

"ہم کسی سپر پاور کو نہیں مانتے”

ایبٹ آباد: چیئرمین پاکستان تحریک انصاف عمران خان نے خبردار کردیا ہے کہ جتنے مرضی کنٹینر کھڑے کردیں بیس لاکھ سے زائد لوگ اسلام آباد آئیں گے، ایک ہی آواز ہوگی ،حقیقی آزادی چاہیے، امپورٹڈ حکومت نامنظور۔

تفصیلات کے مطابق ایبٹ آباد کے کالج گراؤنڈ میں حقیقی آزادی مارچ کے سلسلے میں خطاب کرتے ہوئے عمران خان نے کہا کہ آج میں آج آپ کے پاس کسی خاص مقصد سے آیا ہوں، میں بیس تاریخ کے بعد اسلام آباد کی کال دوں گا، اسلام آباد میں انسانوں کا جنون آنیوالا ہے، شہباز شریف جتنے مرضی کنٹینر کھڑے کرلو، بیس لاکھ سے زائد لوگ اسلام آباد آئیں گے۔

عمران خان نے کہا کہ امریکی چیری بلاسم جیسا وزیراعظم چاہتے تھے، انہیں شہباز کی صورت میں مل گیا، شہبازشریف کہتا ہے کہ بیگرز آر ناٹ چوزرز، شہبازشریف تم بھکاری ہو ،تم بزدل ،تم ڈاکو ہو، تمہاری چوری کا پیسہ ملک سے باہر پڑاہے، تم سوچتے ہو کہ امریکا کی غلامی کرینگے تو کسی غلط فہمی میں نہ رہو۔

عمران خان نے واضح کیا کہ میرا مقصد میری قوم ہے ،میں کیوں انکے مفاد کو امریکا کیلئےقربان کروں، مسلمان قوم گواہی دیتی ہے کہ اللہ کے سوا کسی کے آگے نہیں جھکتی، ہم صرف اللہ کی عبادت کرتے ہیں اور اس سے مدد مانگتےہیں، ہم کسی سپر پاور کو نہیں مانتے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں