The news is by your side.

Advertisement

چینی صدر کا دورہ فرانس، کئی معاہدے طے پاگئے

بیجنگ: چینی صدر شی جن پنگ کا دورہ چین معاون ثابت ہوا، دونوں ملکوں کے درمیان کئی معاہدے طے پاگئے۔

تفصیلات کے مطابق چینی صدر شی جِن پِنگ کے دورہ فرانس کے دوران دونوں ممالک کے درمیان اربوں یورو مالیت کے متعدد معاہدوں پر دستخط ہوئے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے معاہدے میں ایئربس کمپنی کی چینی ایوی ایشن کو 300 جہاز کی فروخت بھی شامل ہے، علاوہ ازیں توانائی، ٹرانسپورٹ اور خوراک کے شعبوں میں بھی معاہدے طے پائے ہیں۔

چینی صدر شی جن پنگ نے 26 مارچ کو پیرس میں فرانسیسی وزیر اعظم ایڈورڈ فیلیپ سے بھی ملاقات کی تھی، اس موقع پر چینی صدر نے نشاندہی کی کہ چین-فرانس دوستی گہری ہے۔

فرانسیسی صدر ایمانوئیل میکرون نے بھی چین فرانس گہری دوستی پر خوشی کا اظہار کیا۔ دونوں ممالک نے جامع اسٹریٹجک شراکت دار ی قائم کرنے پر اتفاق کیا۔

چینی صدر نے دورہ فرانس سے قبل اٹلی کا بھی دورہ کیا، اس دوران بھی دوطرفہ تجارت سمیت کئی اہم امور پر تبادلہ خیال ہوا اور کئی معاہدوں پر دستخط کیے گئے۔

یاد رہے کہ چینی صدر کے دورہ اٹلی کے موقع پر دوطرفہ تعلقات پر گہرے اور مثبت اثرات مرتب ہوئے، چین اور اٹلی نے تجارت اور ٹرانسپورٹ کے ’سلک روڈ‘ معاہدے پر دستخط کر دیے ہیں۔

امریکی مخالفت کے باوجود ، یورپی ممالک کی چین کے تجویز کردہ بینک میں شمولیت

چین کے ساتھ ’سلک روڈ‘ پروٹوکول پر دستخط کرنے سے اٹلی ترقی یافتہ اقوام کے گروپ جی سیون کا وہ پہلا ملک بن گیا ہے، جو چین کے ’ون بیلٹ اینڈ روڈٴ‘ سلسلے کی ایک کڑی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں