site
stats
انٹرٹینمںٹ

شاہ رخ خان کا فارم ہاؤس ضبط کر لیا گیا

ممبئی : بالی وڈ کے کنگ خان کا علی باغ فارم ہاؤس بھارتی محکمہ انکم ٹیکس نے ضبط کر لیا، حکام کا کہنا ہے کہ فارم ہاؤس بے نامی جائیداد ایکٹ کے تحت قرق کیا گیا ، اراضی کاشت کیلئے لی گئی تھی پر تعیش فارم ہاؤس بنا لیا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق بھارتی انکم ٹیکس ڈپارٹمنٹ نے شاہ رخ خان کے علی باغ  فارم ہاؤس کو سیل کرکے قرق کردیا ہے، ان کا فارم ہاؤس بے نامی پراپرٹی ایکٹ کے تحت قرق کیا گیا ہے۔

حکام کے مطابق کنگ خان سے 90 روز میں جواب طلب کرلیا گیا ہے۔

شاہ رخ کا علی باغ فارم ہاﺅس 19ہزار 960 میٹر رقبے پر قائم ہے جس کی کل مالیت لگ بھگ 147 کروڑ بتائی جارہی ہے۔

کنگ خان پر الزام لگایا گیا ہے کہ یہ اراضی کاشت کاری کے لیے لی گئی تھی لیکن اس میں کھیتی کے بجائے غیر قانونی طور پر پرتعیش فارم ہاؤس بنایا گیا ہے۔


مزید پڑھیں : سماجی خدمات کا اعتراف: شاہ رخ خان ’کرسٹل ایوارڈ‘ کے حق دار


شاہ رخ کا فارم ہاؤس 91ہزار 960 میٹر رقبے پر پھیلا ہوا ہے جس میں سوئمنگ پول، باغیچے سمیت تمام آسائشیں موجود ہیں اور اسکی کل مالیت لگ بھگ 147 کروڑ بتائی جارہی ہے۔

خیال رہے کہ گزشتہ سال علی باغ میں مہاراشٹرا اسمبلی کے رکن جیانت پٹیل اور شاہ رخ خان کے درمیان تلخ کلامی ہوئی تھی، جس میں شاہ رخ خان کو دھمکی دی تھی اور جب سے شاہ خان کی پراپرٹی انکم ٹیکس ڈپارٹمنٹ کے نشانے پر ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

loading...

Most Popular

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top