The news is by your side.

Advertisement

کرسمس تعطیلات میں بھارت کوئی ناٹک رچا سکتا ہے: شاہ محمود

اسلام آباد: شاہ محمود قریشی نے خطے میں امن و امان کی تشویش ناک صورت حال پر اہم بیان دیتے ہوئے خبردار کیا ہے کہ کرسمس تعطیلات میں بھارت کوئی ناٹک رچا سکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر خارجہ شاہ محمود نے خدشہ ظاہر کیا ہے کہ پڑوسی ملک بھارت کرسمس تعطیلات میں کوئی ناٹک رچا سکتا ہے، مودی سرکار دنیا کی توجہ ہٹانے کے لیے فالس فلیگ آپریشن کر سکتی ہے۔

انھوں نے کہا کہ اس خدشے کا اظہار صدر سلامتی کونسل کو 12 دسمبر کے خط میں بھی کیا ہے، پی فائیو کے سفرا کو بھی ساری صورت حال سے آگاہ کر دیا گیا ہے، بہ حیثیت وزیر خارجہ میرا فرض ہے کہ ساری صورت حال سے قوم اور دنیا کو آگاہ رکھوں، ان حالات میں قوم بھارتی جارحیت کے خلاف سیسہ پلائی دیوار بنے۔

یہ بھی پڑھیں:  افواج پاکستان نے بھارتی اشتعال انگیزی کا بھرپور جواب دیا، شاہ محمود قریشی

ان کا کہنا تھا کہ مودی سرکار کے ہتھکنڈوں کے خلاف بھارت میں علم بغاوت بلند ہے، آج مقبوضہ کشمیر میں مسلسل کرفیو کو 140 روز ہو چکے ہیں، پورے بھارت میں کرفیو نافذ کرنا ممکن نہیں تھا ورنہ یہ بھی کیا جاتا، پیر کو بھارتی اپوزیشن کی بڑی جماعتوں نےاحتجاج کی کال دی ہے، لکھنؤ میں اویسی صاحب کی قیادت میں بڑی احتجاجی ریلی نکالی گئی۔

وزیر خارجہ نے کہا کہ دنیا بھر کے دارالخلافوں میں بھارتیوں نے احتجاجی مظاہروں کا شیڈول جاری کیا ہے، کینیڈا، امریکا، شکاگو اور یورپ کے دیگر ممالک میں احتجاج ہو رہا ہے، آج آر ایس ایس کی ہندوتوا سوچ نے بھارت کو تقسیم کر دیا ہے، سیکولر بھارت ایک طرف اور ہندوتوا سوچ کے حامی دوسری طرف ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں