The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس : بھارت دنیا کا وبا زدہ ملک بن گیا، سب سے زیادہ کیسز

نئی دہلی : بھارت میں کورونا وبا کا قہر  شدت سےجاری ہے، گزشتہ روز تک 78 ہزار سے زائد نئے کیسز سامنے آنے کے ساتھ ہی متاثرین کی تعداد 36لاکھ سے زیادہ ہوگئی جبکہ 875 کورونا مریضوں کی اموات سے ہلاک ہونے والوں کی تعداد 64,500 سے زیادہ ہوگئی۔

بھارت ميں پچھلے چوبيس گھنٹوں کے دوران کورونا وائرس کے 78,761 نئے کيسز سامنے آئے جو دنيا کے کسی بھی ملک ميں ايک دن ميں رپورٹ کيے جانے والے سب سے زيادہ کيسز ہيں۔ عالمی سطح پر متاثرين کی تعداد ڈھائی کروڑ سے تجاوز کر گئی ہے۔

ايک دن ميں 78,761 نئے کيسز کے بعد بھارت ميں نئے کورونا وائرس کے متاثرين کی مجموعی تعداد پينتيس لاکھ سے تجاوز کر گئی ہے۔ وزارت صحت کے اعداد و شمار کے مطابق ملک بھر ميں اب تک تريسٹھ ہزار سے زائد افراد اس مہلک مرض کی وجہ سے ہلاک ہو چکے ہيں۔

ملک میں کورونا وبا سے سب سےزیادہ متاثر مہاراشٹر میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران وائرس کے ریکارڈ 16,867 نئے معاملے سامنے آنے کے بعد متاثرین کی تعداد بڑھ کر7,80,081 لاکھ کے قریب پہنچ گئی۔

امريکا کی جان ہاپکنز يونيورسٹی کے گزشتہ روز تک کے اعداد و شمار کے مطابق دنيا بھر ميں کورونا وائرس کے متاثرين کی تعداد اب پچيس ملين سے تجاوز کر گئی ہے۔

ماثرين کی تعداد کے اعتبار سے امريکا 5.9 ملين کے ساتھ پہلے، برازيل 3.8 ملين کے ساتھ دوسرے اور بھارت ساڑھے تين ملين مریضوں کے ساتھ تيسرے نمبر پر ہے۔ يہ اعداد و شمار صرف تصديق شدہ کيسز کی بنياد پر مرتب کیے گئے ہيں۔ ماہرين کا کہنا ہے کہ کورونا وائرس کے متاثرين کی حقيقی تعداد کہيں زيادہ ہو سکتی ہے۔

دنيا بھر ميں اب تک تقريباً ساڑھے آٹھ لاکھ افراد اس مہلک مرض کی وجہ سے ہلاک ہو چکے ہيں۔ امريکا ميں اب تک 182,779 افراد، برازيل ميں 120,262 اور ميکسيکو ميں 63,819 افراد کورونا کی وجہ سے جان کی بازی ہار چکے ہيں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں