The news is by your side.

بھارت کو عبرتناک شکست، سوشل میڈیا پر دلچسپ میمز کی بھرمار

ایڈیلیڈ: انگلینڈ نے ٹی ٹوئنٹی کے دوسرے سیمی فائنل میں بھارت کو دس وکٹوں سے عبرتناک شکست دیتے ہوئے فائنل کے لئے کوالیفائی کرلیا۔

انگلینڈ کے ہاتھوں آؤٹ کلاس ہونے کے بعد سوشل میڈیا پر دلچسپ میمز کی بھرمار ہے، سوشل میڈیا صارفین اپنے اپنے انداز میں بھارتی ٹیم کی شکست پر تبصرہ کررہے ہیں ۔

رائے تنویر نامی صارف نے لکھا کہ ‘صرف دو آدمی’.

انہوں نے حوالہ دیا کہ دو ہزار اکیس کے ورلڈ ٹی ٹوئنٹی میں بابراعظم اور محمد رضوان جبکہ رواں ٹی ٹوئنٹی میں جوز بٹلر اور ایلکس ہیلز۔

درش شاہ نامی صارف نے انگلینڈ اوپنرز کے ہاتھوں دھلائی پر لکھا کہ’آج انگلش اوپنر نے کچھ یوں کیا کہ ‘دھوتے جاؤ، دھوتے جاؤ۔

انس کشمیری نامی صارف نے دلچسپ کیپشن دیا کہ بھارت کو دہلی ایئرپورٹ کے لئے کامیابی سے کوالیفائی کرنے پر دل کی گہرائیوں سے مبارکباد

https://twitter.com/Anaskas455/status/1590661946214227968?s=20&t=_LREjAG9yhx03bCz6DhKMw

رافع نامی صاف نے بھارتی ٹیم کو شکست کے بعد میم کے ذریعے گھر واپسی کیلئے دلچسپ میم کا انتخاب کیا، انہوں نے ایئر انڈیا کی ویلکم کرتی ہوئی میزبانوں کی جہاز کے ہمراہ تصویر شیئر کی جس میں وہ کہہ رہی ہیں کہ ہم آپ گھر چلنے کیلئے تیار ہیں۔

ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ میں انگلینڈ اور بھارت کے سیمی فائنل میں اپنی ٹیم کو ہارتا دیکھ کر بھارتی ٹوئٹر صارفین نے بھی خوب دل کی بھڑاس نکالی۔

مس مجیتھا نامی صارف نے ایک فلمی سین شیئرکیا جس میں چار افراد چھپ کر بیٹھے ہیں اور ساتھ ہی لکھا کہ ” انگلینڈ اور بھارت کے درمیان سیمی فائنل میچ میں وکٹ گرنے کے انتظار میں”

ایک اور صارف نے بھارت ٹی وی اسٹوڈیو میں پریشان بیٹھے تبصرہ نگاروں کی تصویر شیئرکرتے ہوئے پوچھا کہ ” اب ان کا کیا کرنا ہے؟”

واضح رہے کہ آج ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے دوسرے سیمی فائنل میں انگلینڈ نے بھارت کو 10 وکٹوں سے عبرتناک شکست دیتے ہوئے فائنل کے لئے ٹکٹ کٹائی، جہاں اتوار کو اس کا مقابلہ پاکستان سے ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں