The news is by your side.

Advertisement

بھارت: 2بھائیوں نے غیرت کے نام پر بہن کا سر کاٹ دیا

بھارت : غیرت کے نام پر دو بھائیوں نے اپنی بہن کا سر کاٹ کر اور اس کٹے سر کے ساتھ گاؤں میں پریڈ کی۔

بھارت کے ایک گاؤں میں دو بھائیوں نے درندگی کی انتہا کردی، جب شاہجہاں پور میں  دو بھائیوں نے اپنی ہی بہن کا سر کاٹ دیا اور صرف اتنا ہی نہیں اس کٹے سر کو لے کر پورے گاؤں میں پھیرے۔

پچیس سالہ گل حسن  اور 20 سالہ ننھے نے اپنی بہن کو کزن کے ساتھ چکر پر قتل کردیا اور گاؤں سے روپوش ہوگئے، دونوں بھائی اس وقت غصہ میں آگئے، جب انھوں نے اپنی بہن پھول جہاں کو اسکے پریمی کے گھر دیکھا، دونوں بھائیوں نے اپنی بہن کو گاؤں میں سرِعام گھسیٹتے ہوئے مارا اور چھریوں سر وار کرتے ہوئے سر کاٹ دیا۔

پولیس کے مطابق دونوں بھائی ایک گھنٹے تک اپنی بہن کا کٹا سر جس سے خون ٹپک رہا تھا لے کر گاؤں میں پھیرے، گاؤں والوں کے مطابق دونوں بھائی چلا چلا کر کہہ رہے تھے کہ

یہ ان تمام لڑکیوں کیلئے سبق ہے، جن کا کوئی بھی تعلق ہو اور ہم اپنی بیٹیوں اور بہنوں کو اجازت نہیں دیں گے کہ وہ اس طرح کے تعلقات قائم کریں۔

پراور پولیس اسٹیشن کے افسر راجیش سنگھ کے مطابق لڑکی کا اپنے کزن کے ساتھ تعلقات تھے، اوراس واقعے کی تفصیلات میں انکشاف کیا کہ اس لڑکی کا اپنے بھائیوں کے ساتھ اتوار کی شام اس وقت جھگڑا ہوا، جب اس کے بھائیوں نے تعلقات ختم کرنے کی بات کی اور لڑکی نے انکار کردیا،اور گھر چھوڑ کر اپنے پریمہ کے گھر چلی گئی۔

سنگھ نے بتایا دونوں ملزمان نے  اپنی بہن کو واپس لانے کی کوشش کی لیکن اس  لڑکی نے  جانے سے انکار کردیا، جس کے بعد دونوں ملزمان پیر کی شام کزن کے گھر گئے اور اپنی بہن کو گھسیٹ کر باہر نکالا اور بہت مارا پیٹا، مقامی لوگوں میں سے کسی نے مداخلت نہیں کی اور سرِ عام چھریوں سے وار کرکے سر کاٹ دیا۔

جس کے بعد دونوں ملزمان نے لڑکی کا کٹا سر اٹھا کر گھر کی جانب چلنا شروع کردیا اور لوگوں سے کہا کہ پولیس اسٹیشن جارہے لیکن وہ پولیس اسٹیشن نہیں پہنچے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں