The news is by your side.

Advertisement

بھارت: 6 ماہ سے زنجیروں میں جکڑی خاتون کو آزادی کیسے ملی؟

نئی دہلی: بھارتی دارالحکومت نئی دہلی میں 6 ماہ سے زنجیروں میں قید شوہر کے ظلم کی شکار خاتون کو آزاد کروا لیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق نئی دہلی کے علاقے ترلوک پوری میں گزشتہ 6 ماہ سے زنجیروں میں قید 32 سالہ خاتون کو دہلی خواتین کمیشن نے آزاد کروا لیا۔

چیئرپرسن دہلی خواتین سواتی مالیوال کا کہنا ہے انہیں مقامی سطح پر کام کرنے والی مہیلا پنچایت کے ذریعے اطلاع ملی کہ ایک گھر میں شوہر نے گزشتہ 6 ماہ سے اپنی بیوی کو زنجیروں میں قید کر رکھا ہے اور اس پر تشدد بھی کرتا ہے۔

انہوں نے بتایا جب میں کمیشن کے ممبر فردوس خان اور کرن نیگی کے ساتھ دیے گئے پتے پر پہنچی تو خاتون کی حالت دیکھ کر حیران رہ گئی۔

سواتی مالیوال کا کہنا تھا کہ متاثرہ خاتون کی ٹانگوں کو زنجیروں سے باندھا گیا تھا اور اسے بہت بری حالت میں رکھا گیا تھا،خاتون پر تشدد کیا گیا جس سے اس کی ذہنی حالت بھی خراب ہوگئی۔

چیئرپرسن دہلی خواتین نے بتایا کہ متاثرہ خاتون کے کپڑے پھٹے ہوئے تھے اور جہاں اسے رکھا گیا تھا وہاں کوئی پنکھا نہیں تھا اور اسے باتھ روم جانے کی بھی اجازت نہیں تھی۔

خاتون نے بتایا کہ اس کی شادی کو 11 سال ہوچکے ہیں اور اس کے تین بچے ہیں، شوہر گھر کے قریب آٹے کی چکی چلاتا ہے۔

سواتی مالیوال کے مطابق تفتیش کے دوران پتہ چلا کہ اس خاتون کی ذہنی حالت اس سے قبل ٹھیک تھی اور شوہر کی طرف سے ہراساں کیے جانے سے اس کی ذہنی صحت پر گہرا اثر پڑا۔

دہلی خواتین کمیشن کی ٹیم نے متاثرہ خاتون کے بچوں سے بات کی تو انہوں نے بتایا کہ والد نے ماں کو بہت مارا اور اسے زنجیر سے باندھ کر رکھا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں