The news is by your side.

Advertisement

عدنان صدیقی اور سجل علی کو بھارتی ویزا جاری

کراچی: پاکستانی اداکار عدنان صدیقی نے کہا ہے کہ بھارت کا ویزا ملنے کے بعد لوگوں کی کالز کا تانتا بند گیا جس کے باعث ایسا لگ رہا ہے کہ جیسے ہندوستان کا ویزا نہیں بلکہ جنت کا ٹکٹ مل گیا۔

برطانوی نشریاتی ادارے سے بات کرتے ہوئے پاکستانی اداکار کا کہنا ہے کہ شوبز کا تعلق سیاست سے نہیں ہونا چاہیے تاہم افسوس کی بات ہے کہ دونوں ملکوں کی کشیدگی کے باعث فلم انڈسٹری لپیٹ میں آجاتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ بالی ووڈ فلمز میں کئی بار کام کرنے کی پیش کش کی گئی تاہم فلم ’’موم‘‘ کی آفر صرف سری دیوی کی وجہ سے قبول کی، بھارت کا ویزا ملنے کے بعد لوگوں کی کالز کا تانتا بند گیا جس سے محسوس ہوا کہ شاید جنت کا ٹکٹ مل گیا ہے۔

پڑھیں: ’’ عدنان صدیقی کی بھارتی ویزہ ملنے کی تردید ‘‘

یاد رہے کہ پاکستانی اداکار عدنان صدیقی اور سجل علی بالی ووڈ کی نئی آنے والی فلم ’’موم‘‘ میں اہم کردار ادا کرتے نظر آئیں گے تاہم اس میں بھارتی اداکار نواز الدین صدیقی کا کردار بھی پاکستانی اداکاروں کے ہمراہ اپنی اداکاری کی صلاحیتیں دکھائیں گے۔

فلم کے ہدایت کار ہیں جبکہ بونی کپور اور سری دیوی بھی فلم کی شوٹنگ اور ڈائریکشن میں مدد فراہم کریں گے۔ پاکستانی اداکاروں کو بھارت کی جانب سے ویزا فراہم کردیا گیا اور دونوں فنکار آئندہ ماہ شوٹنگ کے لیے بھارت جائیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں