The news is by your side.

Advertisement

ماں کی بہادری : چار سالہ بچی کے اغواء کی کوشش ناکام، ویڈیو وائرل

نئی دہلی : بھارت میں اغواکاروں نے ایک چار سالہ بچی کو اغوا کرنے کی کوشش کی جسے اس ماں نے ملزمان سے چھین لیا، ملزمان فرار ہونے میں کامیاب ہو گئے۔

تفصیلات کے مطابق بھارت کے دارالحکومت نئی دہلی میں بچی کے اغواء کا ایک واقعہ پیش آیا جسے اس کی ماں نے ناکام بنادیا، اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ مشرقی دہلی میں واقع شکرپور میں یہ حیران کرنے والا معاملہ سامنے آیا ہے جو پڑوسی کے گھر میں لگے سی سی ٹی وی کیمرے میں بھی ریکارڈ ہو گیا۔

فوٹیج میں نظر آ رہا ہے کہ موٹر سائیکل پر سوار 2 اغواکاروں نے ایک بچی کو اٹھا کر فرار ہونے کی کوشش کی لیکن بچی کا شور سن کر اس کی ماں باہر نکلی اور بہادری کا مظاہرہ کرتے ہوئے اپنی بچی کو اغواکاروں کے چنگل سے چھڑا لیا۔

مذکورہ واقعہ منگل کی شام 4 بجے پیش آیا، ذرائع کے مطابق شکر پور علاقہ کے سندر بلاک میں 4 سالہ بچی بارش کے بعد کھیل رہی تھی کہ اسی دوران سیاہ رنگ کی موٹر سائیکل پر سوار دو ملزمان اس کو اغوا کرنے کی کوشش کرنے لگے۔

ملزمان نے بچی کو اٹھا کر موٹر سائیکل پر بٹھایا ہی تھا کہ بچی کی ماں تیزی کے ساتھ گھر سے نکلی اور فوراً موٹرسائیکل سوار کو پکڑ لیا جس سے ملزمان کا کنٹرول موٹر سائیکل سے ختم ہو گیا۔

پھر کسی طرح ماں نے بچی کو ان سے چھینا شور کی آواز سن کر کچھ پڑوسیوں نے دوڑ کر اغواء کاروں کو پکڑنے کی کوشش کی لیکن وہ فرار ہونے میں کامیاب ہو گئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں