The news is by your side.

بھارت میں تباہ کن بارشیں اور سیلاب: ہنگامی حالت کا اعلان

بھارت میں مون سون کی شدید بارشوں کے بعد مختلف شہروں میں سیلاب آنے اور لینڈ سلائیڈنگ کے باعث ہنگامی حالت کا اعلان کردیا گیا، تعلیمی ادارے بند رکھنے کا حکم جاری کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی ریاست اتر پردیش کے تمام اضلاع میں بارش کی وجہ سے حالات اتنے کشیدہ ہوگئے ہیں کہ ندیوں میں طغیانی اور پانی کی سطح بلند ہونے سے کئی علاقوں میں سیلاب کی صورتحال پیدا ہوگئی ہے۔

موسم کی خرابی کے پیش نظر نوئیڈا، گریٹر نوئیڈا، مراد آباد، بجنور، کانپور، آگرہ، بلند شہر وغیرہ سمیت کئی اضلاع میں اسکولوں میں چھٹیوں کا حکم جاری کیا گیا ہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق گزشتہ دو دنوں سے جاری موسلادھار بارشوں کی وجہ سے دہلی، این سی آر اور مغربی یوپی میں صورتحال مزید خراب ہوگئی، گلیاں پانی سے بھری ہوئی ہیں۔

تصویر آئی اے این ایس

دوسری جانب محکمہ موسمیات نے مزید تباہ کن بارشوں کی پیش گوئی کی ہے۔ محکمہ موسمیات کے مطابق اتر پردیش میں آج یعنی 10 اکتوبر کو بھی بارش جاری رہے گی۔

محکمہ موسمیات کی جانب سے جاری بارش کے الرٹ کے پیش نظر یوپی کے کئی اضلاع میں آج اسکول بند رہیں گے۔

محکمہ موسمیات کی جانب سے ریاست کے کئی حصوں میں موسلادھار بارش کے باعث جہاں پانی جمع ہونے کی صورتحال ہے وہیں دوسری جانب کئی علاقوں میں بارش کی وجہ سے حادثات بھی دیکھنے میں آرہے ہیں۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ موسمیاتی تبدیلی کے نتیجے میں دنیا بھر میں موسموں کی شدت میں اضافہ ہو رہا ہے، اس کے ساتھ بھارت میں جنگلات کی کٹائی اور ترقیاتی منصوبوں کی وجہ سے بھی انسانی ہلاکتوں کی تعداد میں اضافہ ہو رہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں