بھارت کا یاسین ملک کو پاکستان جانے کی اجازت دینے سے انکار yasin malik
The news is by your side.

Advertisement

بھارت کا یاسین ملک کو پاکستان جانے کی اجازت دینے سے انکار

اسلام آباد: بھارت نے حریت رہنما یاسین ملک کو پاکستان جانے کی اجازت دینے سے انکار کردیا، یاسین ملک مشعال ملک کی ہمشیرہ کی شادی میں شرکت کے خواہشمند تھے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی محبت کے جواب میں بھارتی ہٹ دھرمی بدستور برقرار ہے، بھارت نے حریت رہنما یاسین ملک کو پاکستان جانے کی اجازت دینے سے انکار کردیا، مشعال ملک نے یاسین ملک کو روکنے کی بھارتی اقدام کی مذمت کی ہے۔

ذرائع کے مطابق بھارتی حکومت نے یاسین ملک کو پاسپورٹ دینے سے انکار کردیا، حریت رہنما یاسین ملک کا پاسپورٹ بھارتی حکومت نے ضبط کررکھا ہے، حریت رہنما نے پاسپورٹ کے لیے بھارتی حکومت سے درخواست کی تھی۔

حریت رہنما یاسین ملک پاسپورٹ بھارتی حکومت کے قبضے میں ہونے کے سبب پاکستان آنے کے لیے ویزہ کی درخواست نہ دے سکے۔

یاسین ملک کی اہلیہ مشعال ملک نے حریت رہنما کو روکنے کے بھارتی اقدام کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ بھارتی حکومت کا اقدام غیر انسانی و جابرانہ ہے۔

مشعال ملک نے کہا کہ یاسین ملک پانچ سال سے بیٹی اور اہلیہ کو ملنے سے محروم ہیں، ان کو فیملی سے ملنے سے روکنا قابل مذمت ہے۔

واضح رہے کہ مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی فوج کی بربریت جاری ہے، گزشتہ روز بھی بھارتی فوج نے سرچ آپریشن کے دوران ایک کشمیری نوجوان کو گولیاں ما رکر شہید کردیا تھا۔

کشمیریوں نے سرچ آپریشن کے دوران چادر اور چار دیواری کا تقدس پامال کرنے پر سخت احتجاج کیا، جس پر قابض بھارتی فوج نے مظاہرین پر براہ راست فائرنگ کردی، فائرنگ کی زد میں آکر بلال احمد بٹ نامی کشمیری نوجوان موقع پر ہی شہید ہوگیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں