The news is by your side.

Advertisement

سری لنکا کو شکست، بھارت نےایک اور ٹیسٹ سیریز جیت لی

کولمبو : بھارت نے سری لنکا کو دوسرے ٹیسٹ میں اننگز اور ترپن رنز سے شکست کر سیریز میں دو ایک سے فیصلہ کن برتری حاصل کرلی۔ جدیجہ نے بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے 70 رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیلی۔

تفصیلات کے مطابق کولمبو ٹیسٹ میچ میں سری لنکا کو بھارت کے ہاتھوں ایک اور شکست کا سامنا کرنا پڑا، ویرات کوہلی کی قیادت میں بھارت پھر ٹیسٹ سیریز جیت گیا۔

فالو آن کا شکار سری لنکا نے دوسری نامکمل اننگز دو آؤٹ دو سو نو رنز پر شروع کی تو ایشون نے پہلی کامیابی دلوائی۔ نائٹ واچ مین کے جاتے ہی وکٹوں کی لائن لگ گئی۔

کرونا رتنے کی مزاحمت بھی جدیجا کے سامنے جواب دے گئی، کرونا رتنے نے141 رنز کی اننگز کھیلی، سری لنکن ٹیم دوسری اننگز میں 386رنزپر آؤٹ ہوگئی، جدیجا نےپانچ وکٹیں حاصل کیں۔

سری لنکن ٹیم دو اننگز کھیل کر بھی بھارت کی ایک اننگ کا اسکور نہ بناسکی، بھارت نے میچ ایک اننگز اور ترپن رنز سے جیت کر سیریز اپنے نام کرلی۔

رویندرا جدیجہ کو ناقابل شکست 70 رنز اور دونوں اننگز میں کل 7 کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھانے پر مین آف دی میچ قراردیا گیا۔

یاد رہے کہ سری لنکن ٹیم پہلی اننگز میں 183اوردوسری میں 386رنزبنا سکی، سری لنکا دو اننگز کھیل کربھی بھارت کا اسکور برابر نہ کرسکا، بھارت نے پہلی اننگز نو کھلاڑی آؤٹ 622 رنز پر ڈیکلیئر کی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں