The news is by your side.

Advertisement

بھارتی اداکارہ پاکستانیوں کے رویوں کی معترف ہوگئیں

ممبئی : بھارت میں کورونا وائرس کی وبا سے ہلاکتوں کی تعداد میں اضافے سے بہت سے شہروں میں شمشان گھاٹوں اور قبرستانوں میں آخری رسومات کی ادائیگی میں دشواریاں پیش آرہی ہیں۔

اس وقت دنیا بھر میں کورونا وائرس سے سب سے زیادہ متاثر ہونے والے ملکوں کی فہرست میں بھارت دوسرے نمبر پر ہے، کورونا وائرس کے مریضوں کی تعداد کے اعتبار سے بھارت نے برازیل کی جگہ لے لی ہے اور حکومت اس وبا کی دوسری لہر سے نمٹنے کی کوششیں کر رہی ہے۔

دوسری وبا کی شدت کی وجہ سے اس کو “سونامی” سے تشبہہ دی جا رہی ہے جبکہ اسپتالوں میں مریضوں کی گنجائش ختم ہو گئی ہے اور ہر روز ایک ہزار مریض ہلاک ہو رہے ہیں۔

ان دنوں کورونا وائرس سے یومیہ کیسز اور ہلاکتوں میں ریکارڈ اضافے کے ساتھ بھارت آکسیجن کی قلت کے باعث شدید بحرانی صورتحال کا شکار ہے۔ آکسیجن کی قلت سے متعلق تصاویر وائرل ہونے کے بعد پاکستانی ٹوئٹر صارفین نے پڑوسی ملک کی صورتحال پر تشویش کا اظہار کیا تھا۔

پاکستان میں ٹوئٹر صارفین نے وزیراعظم عمران خان پر زور دیا تھا کہ وہ انسانی بنیادوں پر بھارت کے لیے امداد بھیجیں۔ اس حوالے سے کئی ٹرینڈز بھی سامنے آئے جن میں سے ‘IndiaNeedsOxygen’ اور ‘PakistanStandsWithIndia’ کے ہیش ٹیگز بھی شامل تھے۔

دوسری جانب ایدھی فاؤنڈیشن کے چیئرمین فیصل ایدھی نے بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی کے نام خط میں کورونا سے پیدا ہونے والے بحران پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے انہیں مدد کی پیشکش کی تھی جبکہ پاکستان نے بھی بھارت سے یکجہتی کا اظہار کرتے ہوئے باضابطہ طور پر امداد کی پیشکش کی تھی۔

اس کے علاوہ وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا تھا کہ کوویڈ-19 کی موجودہ وبا کے دوران بھارت کے عوام سے اظہار یکجہتی کرتے ہوئے پاکستان باضابطہ طور پر امداد کی پیشکش کرتا ہے۔

پاکستان کی جانب سے اظہار یکجہتی، ہمدردی اور خیر سگالی کے پیغامات پر گزشتہ روز اداکارہ کنگنا رناوٹ نے بھی سوشل میڈیا پر خوشی کا اظہار کیا تھا، جس کے بعد ایک اور بالی ووڈ اداکارہ سوارا بھاسکر نے اظہارِ یکجہتی کرنے پر پاکستانی عوام کا شکریہ ادا کیا ہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر کی گئی ٹوئٹ میں سوارا بھاسکر نے کہا کہ اس تباہ کن وقت میں پاکستانی سول سوسائٹی اور سوشل میڈیا کی جانب سے بھارت سے اظہارِ یکجہتی اور ہمدردی دیکھ کر خوشی ہوئی۔

سوارا بھاسکر نے کہا کہ اس حقیقت کے باوجود کہ ہمارے میڈیا اور مین اسٹریم پر پاکستانیوں کا مسلسل مذاق اڑایا جاتا ہے اور ان سے متعلق غلط معلومات پھیلائی جاتی ہیں انہوں نے مزید لکھا کہ آپ کے بڑے دل کے لیے شکریہ پڑوسی۔

یاد رہے کہ اس سے قبل سوارا بھاسکر نے بھارت کے لیے تشویش کا اظہار کرنے پر پاکستانی کرکٹر شعیب اختر کا بھی شکریہ ادا کیا تھا۔ انہوں نے کہا کہ تھا شعیب اختر جی ہم، آپ کی ہمدردی اور جذبہ انسانی کے بہت مشکور ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں