The news is by your side.

Advertisement

بھارتی فوج کی ایل او سی پر بلا اشتعال فائرنگ، شہری شدید زخمی

راولپنڈی : بھارتی فوج نے لائن آف کنٹرول (ایل او سی) پر سیزفائر کی خلاف ورزی کرتے ہوئے شہری آبادی کو نشانہ بنایا جس سے ایک شخص زخمی ہوا۔

تفصیلات کے مطابق آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ بھارتی فورسز نے ایک بار پھر ایل اوسی پر سیز فائر کی خلاف ورزی کی ہے، بھارتی فوج نے کھوئی رٹہ سیکٹر پر شہری آبادی کو نشانہ بنایا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ(آئی ایس پی آر) کا کہنا ہے کہ جنگی جنون میں مبتلا بھارتی فوج کی ایل اوسی پر اشتعال انگیزیوں کا سلسلہ جاری ہے، بھارتی فوج کی کھوئی رٹہ سیکٹر پر شہری آبادی پر بلا اشتعال فائرنگ کی جس کے نتیجے میں جیجوٹ گاؤں کا ایک بے گناہ شہری شدید زخمی ہوگیا۔

زخمی شہری کو فوری طور پر  قریبی طبی مرکز منتقل کردیا گیا، آئی ایس پی آر کے مطابق بھارتی فوج نے جان بوجھ کرشہری آبادی کو نشانہ بنایا ہے۔

خیال رہے کہ وزیر اعظم عمران خان کی جانب سے بارہا عالمی برادری کے نوٹس میں یہ بات لائی گئی ہے کہ بھارت کشمیر کی صورتحال سے توجہ ہٹانے کیلئے پاکستان کے خلاف فالز فلیگ آپریشن کرسکتا ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ سال 26 دسمبر کو لائن آف کنٹرول پر بھارتی اشتعال انگیزی کے سبب پاک فوج کے 2 جوان شہید جب کہ جوابی کارروائی میں پاک فوج نے 3 بھارتی فوجی مارے تھے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں