The news is by your side.

Advertisement

فانی نامی سمندری طوفان سے بھارت، بنگلہ دیش میں ہلاکتیں 77ہوگئیں

نئی دہلی: مشرقی بھارت اور بنگلہ دیش میں آنے والے سمندری طوفان فانی کے نتیجے میں ہلاکتوں کی تعداد 77 تک پہنچ گئی ہے۔ساتھ ہی بجلی اور پانی کی سہولت سے تاحال محروم لاکھوں افراد کے غم و غصے میں بھی اضافہ ہوتا جا رہا ہے۔

بھارتی ٹی وی کے مطابق بھارتی حکام نے پیرکے روز بتایاکہ اس قدرتی آفت سے بھارت میں 64اور بنگلہ دیش میں 13 افراد ہلاک ہوئے۔ ساتھ ہی بجلی اور پانی کی سہولت سے تاحال محروم لاکھوں افراد کے غم و غصے میں بھی اضافہ ہوتا جا رہا ہے۔

فانی نامی اس طوفان نے تین مئی کو مشرقی بھارتی ریاست اڑیسہ میں شدید تباہی پھیلائی تھی۔ یہ گزشتہ تینتالیس برسوں کے دوران موسم گرما میں ان ساحلی علاقوں سے ٹکرانے والا پہلا سمندری طوفان تھا۔

یاد رہے کہ بھارت میں سمندری طوفان فانی کی تباہ کاریاں جاری ہیں، چار مئی کو بھارتی ریاست اڑیسہ میں آنے والے طوفان سے ہلاکتوں کی تعداد میں دن بہ دن اضافہ ہورہا ہے جبکہ املاک کو بھی شدید نقصان پہنچا ہے۔

سڑکوں پر گرے درخت اٹھانے کا کام جاری ہے۔ بھارت میں فانی نامی طوفان مغربی بنگال میں ہفتہ کی صبح داخل ہوگیا، ہواؤں کی رفتار 90 کلومیٹر فی گھنٹہ رکارڈ کی گئی تھیں۔

طوفان فانی کے زیر اثر کولکتہ، دیگر علاقوں میں شدید بارشیں ہوئی تھیں ، جس سے درخت جڑ سے اکھڑ گئے، جبکہ متعدد پروازیں بھی معطل ہوگئیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں