بھارت میں پاکستان بن رہا ہے: وائرل ویڈیو -
The news is by your side.

Advertisement

بھارت میں پاکستان بن رہا ہے: وائرل ویڈیو

نئی دہلی: بھارت کے عوام بھی اپنی حکومت کے آئے دن پاکستان کےخلاف بیانات سے تنگ آچکے ہیں اور ایسی ہی ایک نوجوان لڑکی کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہے۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہوتی اس ویڈیو میں ایک نامعلوم نوجوان لڑکی تقریر کرتے ہوئے بھارتی سرکار کو شدید تنقید کا نشانہ بنار ہی ہے۔

تقریر میں بھارتی حکومت کو موردِ الزام ٹھہرارہی ہیں کہ’’حکومت کے خلاف آواز اٹھانے پر کہاجاتا ہے کہ ’پاکستان چلے جاؤ‘۔

لڑکی نے ویڈیو میں یہ بھی کہا کہ بہار میں بے جی پی کی شکست ہوتی ہے تو کہا جاتا ہے کہ سارے پٹاخے پاکستان پر چلادو‘۔

لڑکی نے پاکستان کے بارے میں مثبت تاثرات دیتے ہوئے یہ بھی کہا کہ پاکستان جانے میں ہمیں کوئی مسئلہ نہیں‘ ہمارے جیسا ہی دیش ہے‘‘۔

ویڈیو میں کہی گئی سب سے اہم بات یہ تھی کہ بھارت میں بہت سے لوگ اب یہ کہنے لگے ہیں کہ’’پاکستان جانے کی کیا ضرورت ہے جب بھارت میں ہی پاکستان بن رہا ہے‘‘۔

واضح رہے کہ بھارت کی جانب سے بلا سبب اشتعال انگیز ی اور ایل او سی پر آئے دن کی گولہ باری کے سبب دونوں ممالک کے درمیان کشیدگی اپنے عروج پر ہے‘ بھارتی حکومت پاکستان کی خطے میں امن و استحکام کی خواہش کو ہماری کمزوری سمجھ رہی ہے۔

بھارت میں تعینات پاکستانی سفیر عبد الباسط کا کہنا ہے کہ ہارٹ آف ایشیا کانفرنس کے دوران دونوں ممالک کے سرد تعلقات میں کسی پیش رفت کا ہونا ممکن نہیں ہے۔

اگر ہارٹ آف ایشیا کانفرنس میں تعلقات پر جمی برف نہیں پگھلتی تو پھر کسی اور موقع کا انتظار کرنا ہوگا تاہم انہوں نے واضح کیا کہ پاکستان بھارت سے مذاکرات کے لیے بھیک نہیں مانگ رہا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں