The news is by your side.

Advertisement

پاک بھارت کشیدگی ختم، بھارتی ہائی کمشنر اجے بساریہ اسلام آباد پہنچ گئے

اسلام آباد :بھارتی ہائی کمشنراجےبساریہ اسلام آباد پہنچ گئے،‌بھارت نےپلوامہ واقعے کےبعدپندرہ فروری کو اپنے ہائی کمشنر کو نئی دہلی طلب کرلیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان میں تعینات بھارتی ہائی کمیشن اجے بساریہ اسلام آباد پہنچ گئے ، پاکستانی ہائی کمشنر سہیل محمود آج نئی دہلی روانہ ہوں گے۔

یاد رہے پاک بھارت کشیدگی میں اضافے کے بعد بھارت نے 15فروری کواجے بساریہ کونئی دہلی طلب کیاگیاتھا جبکہ پاکستان نے بھی اٹھارہ فروری کواپنے ہائی کمشنر سہیل محمود کو واپس بلالیاتھا۔

گذشتہ روز پاکستان کے بھارت نے بھی اپنے ہائی کمشنرکوواپس پاکستان بھجوانے کا فیصلہ کیا تھا ، بھارتی دفترخارجہ کا کہنا تھا کہ پاکستان میں تعینات بھارتی ہائی کمیشن اجے بساریہ کو کل اسلام آباد بھیج رہے ہیں۔

اس سے قبل پاکستانی ہائی کمشنر سہیل محمود نے  وزیر اعظم عمران خان سے ملاقات کی تھی ،جس  پاک بھارت تعلقات کے حوالے سے تبادلہ خیال کیا گیا، ہائی کمشنر سہیل محمود نے بھارت روانگی سے قبل وزیر اعظم سے رہنمائی حاصل کی۔

مزید پڑھیں : پاکستان نے بھارت سے اپنے ہائی کمشنر کوواپس بلا لیا

واضح رہے مقبوضہ کشمیر کے علاقے پلواما میں ہونے والے دھماکے میں 44 بھارتی فوجی مارے گئے تھے، جس کے بعد بھارتی حکومت اور میڈیا نے تحقیقات کیے بغیر دھماکے کا الزام پاکستان پر عائد کردیا تھا، جسے پاکستان نے سختی سے مسترد کردیا تھا۔

بعد ازاں 27 فروری کو بھارت کی3 جنگی جہاز تباہ ہوئے تھے، تین میں سے دوپاکستان ائیر فورس نے مار گرائے تھے جبکہ بھارتی پائلٹ کو بھی حراست میں لے لیا تھا، ڈی جی آئی ایس پی آر جنرل آصف غفور نے بتایا تھا بھارتی طیارے پاکستانی حدود میں نشانہ بنائے، ایک طیارہ آزاد کشمیر دوسرا مقبوضہ کشمیر کی حدود میں گرایا۔

پاکستان نے خطے میں کشیدگی کم کرنے کے لیے بھارتی پائلٹ ابھی نندن کو رہا کیا، اس اقدام کو دنیا بھر میں سراہا گیا جبکہ  عالمی طاقتوں نے بھارت کو بھی جارحانہ اقدامات سے باز رہنے کا مشورہ دیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں