The news is by your side.

Advertisement

دبئی، نوجوان لڑکی کو ہراساں کرنے پر بھارتی شخص گرفتار

دبئی : تیرہ سالہ لڑکی کو جنسی طور پر ہراساں کرنے اور غیر اخلاقی ویڈیوز بھیجنے پر بھارتی نوجوان کو حراست میں لے کر عدالتی کارروائی کا آغاز کردیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق 27 سالہ بھارتی نوجوان کو جنسی طور پر ہراساں کرنے اور متاثرہ نوجوان لڑکی کی غیر اخلاقی ویڈیو بنا کر اُسے دھمکانے کے الزام میں حراست میں لے لیا گیا ہے۔

دبئی کورٹ میں جمع کرائے گئے چالان میں پولیس نے جنسی طور پر ہراساں کرنے، غیر اخلاقی ویڈیو بنانے اور ویڈیو کے ذریعے بلیک میلنگ کرتے ہوئے لڑکی کو ناجائز تعلقات استوار کرنے کے لیے دھمکانا جیسے جرائم میں ملزم کو چارج کیا ہے۔

پبلک پراسیکویشن نے عدالت کے سامنے موقف اختیار کیا کہ اس بات کے شواہد حاصل ہو گئے ہیں کہ ملزم نے 13 سالہ اپنی ہم وطن لڑکی کو جنسی طور پر ہراساں کرنے کا آغاز اُس وقت کیا جب وہ محض 11 سال کی تھی تاہم متاثرہ خاندان کی جانب سے پہلی مرتبہ شکایت اس سال اگست میں درج کرائی گئی۔

متاثرہ لڑکی کا کہنا تھا کہ ملزم کا گھر میں آنا جانا تھا اور وہ میرے والدین کی غیر موجودگی میں نازیبا حرکات کیا کرتا تھا اور دھمکاتا تھا کہ اگر میں نے کچھ کہا تو میری والدہ مجھے ہی قصور وار ٹہرا کر ماریں گی اور بھارت واپس بھیج دیں گی۔

متاثرہ لڑکی والدہ نے عدالت میں بیان دیتے ہوئے کہا کہ اپنی بیٹی کی ای میلز چیک کرنے کے دوران مجھے نازیبا ویڈیو دیکھنے کو ملی جو ملزم نے اپنے اکاؤنٹ سے بھیجی تھی اور ساتھ میں دھمکی آمیز تحریر میں ناجائز تعلقات استوار کرنے کے لیے دباؤ ڈالا گیا تھا۔

دوسری جانب ملزم نے پولیس کو دیئے اپنے بیان میں کہا کہ وہ اور لڑکی ایک دوسرے کو نہ صرف یہ کہ پسند کرتے ہیں بلکہ ایک دوسرے کے ساتھ ساری زندگی گذارنے کا عہد بھی کر چکے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں