The news is by your side.

Advertisement

ابوظبی: بھارتی ریسٹورنٹ صفائی کی ناقص صورتحال کی وجہ سے بند کردیا گیا

ابوظبی: متحدہ عرب امارات کی ریاست ابوظبی میں ایک بھارتی ریسٹورنٹ کو غیر معیاری خوراک کی فروخت اور صفائی کی ناقص صورت حال کی وجہ سے بند کردیا گیا۔

خلیج ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق فوڈ کنٹرول اتھارٹی نے ابوظبی میں ایک بھارتی ریسٹورنٹ کو غیر معیاری خوراک کی فروخت اور صفائی کی ناقص صورت حال کی وجہ سے بند کردیا گیا ہے۔

رپورٹ کے مطابق بھارتی ریسٹورنٹ حفظان صحت کے ضابطوں کی خلاف ورزی کا مرتکب پایا گیا جس کے باعث شہریوں کی صحت کو نقصان پہنچنے کا خدشہ تھا۔

مزید پڑھیں: متحدہ عرب امارات میں امریکا سے انڈوں کی درآمد پر پابندی عائد

ترجمان ابوظبی فوڈ کنٹرول اتھارٹی رشید القاسمی نے کہا کہ ریسٹورنٹ کے مالک کو اس سے پہلے متعدد بار وارننگ جاری کی گئی تھی تاہم حفظان صحت کے اصولوں کی خلاف ورزی کی وجہ سے اس بار ریسٹورنٹ کو بند کردیا گیا ہے۔

ترجمان کے مطابق بھارتی ریسٹورنٹ کو فوڈ اتھارٹی کی جانب سے غذائی معیار اور صفائی کی صورت حال کو بہتر بنانے کے لیے گزشتہ سال دو مرتبہ جبکہ پچھلے دو ماہ سے مستقل وارننگ دی جارہی تھیں تاہم ریسٹورنٹ مالک پر کوئی اثر نہیں ہوا۔

رشید القاسمی نے ابوظبی کی عوام سے اپیل کی ہے کہ اگر وہ کسی ریسٹورنٹ میں غذا یا صفائی کا معیار تسلی بخش نہ پائیں تو فوراً رپورٹ درج کریں، مذکورہ ریسٹورنٹس کے خلاف کارروائی کی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں