The news is by your side.

Advertisement

مغربی بنگال میں انتخابات پر تشدد شکل اختیار کرگئے، 5 ہلاکتیں رپورٹ

نئی دہلی: بھارتی ریاست مغربی بنگال میں انتخابات کے چوتھے مرحلے کے دوران پرتشدد واقعات میں پانچ افراد ہلاک جبکہ چار زخمی ہوگئے ہیں۔

بھارتی میڈیا کے مطابق مغربی بنگال میں چوتھے مرحلے کے لئے ووٹنگ کا عمل جاری ہے، ووٹنگ کے موقع پر کئی مقامات پر پرتشدد واقعات رونما ہوئے، جس کے نتیجے میں پانچ افراد ہلاک جبکہ چار زخمی ہوگئے ہیں۔

بھارتی میڈیا کے مطابق شمالی بنگال کے ضلع کوچ وہار میں یہ واقعات رونما ہوئے، جس میں چار افراد کی ہلاکت ہوئی۔

دوسری جانب مغربی بنگال کی وزیراعلیٰ ممتا بنر جی نے الزام عائد کیا ہے کہ پولنگ کے دوران سکیورٹی فورسز کی فائرنگ کے باعث چار افراد ہلاک ہوئے، وزیر داخلہ امیت شاہ کی ایما پر یہ کارروائی کی گئی ہے۔

مارے گئے افراد میں حمید الحق، منیر الحق، سمیع الحق اور امجد حسین شامل ہے، یہ تمام لوگ ترنمول کانگریس کے کارکن تھے۔واضح رہے کہ مغربی بنگال کے پانچ اضلاع کی 44 نسشتوں پر چوتھے مرحلے کے لئے ووٹنگ کا عمل جاری ہے، بڑی تعداد میں عوام اپنا حق رائے دہی استعمال کررہے ہیں، پولنگ مراکز کے باہر لمبی قطاریں لگی ہوئی ہیں۔

اب تک بنگال میں تین مراحل میں اکانوے نشستوں کے لئے ووٹنگ ہوچکی ہے۔ مغربی بنگال میں کل 294 اسمبلی نشستیں ہیں جن پر 8 مراحل میں ووٹنگ مکمل ہوگی اور دو مئی کو ووٹوں کی حتمی گنتی ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں