بھارتی اداکار ریپ کے الزام میں گرفتار -
The news is by your side.

Advertisement

بھارتی اداکار ریپ کے الزام میں گرفتار

ممبئی :تیئس سالہ بھارتی اداکار جو بہت سے بھارتی ٹی وی سیریلز میں آچکے ہیں، بھارتی اداکار کو ایک عورت کا ریپ کرنے کے الزام میں بنگلورو جنوبی ڈویژن پولیس افسران کی ایک ٹیم نے ممبئی سے گرفتار کرلیا.

بنگلور مرر کے مطابق اداکار سوھراب سائی سرتاج کو عدالتی تحویل میں بھیج دیا گیا ہے، ریپ کا شکار ہونے والی عورت اداکار سے 15 سال بڑی ہے، دونوں ایک ڈانس پروگرام کے دوران دوست بنے تھے.

سٹی پولیس کے مطابق ان دونوں میں دوستی کی شروعات موبائل پر بیغامات کے تبادلے سے ہوئی پھر اداکار ایک بار اس کے شہر آئے اور میسور روڈ میں اس عورت کے گھر بھی گئے اور بطور مہمان ٹھہرے.

پولیس کا کہنا تھا کہ اس عورت نے اداکار کو اپنے شوہر سے بھی متعارف کرایا، جس کے بعد ملزم جنوری میں دوبارہ متاثرہ خاتون کی رہائش گاہ پر آیا، متاثرہ خاتون نے ملزم کو جوس کی پیشکش کی.

متاثرہ خاتون کی شکایت کے مطابق ،ملزم نے اس کے جوس میں نشہ آور ادویات ملائی اور جنسی طور پر نشانہ بنایا.

ایک تفتیشی افسر نے بتایا کہ ملزم نے ویڈیوز بناکر متاثرہ خاتون کو بلیک میل کرنا شروع کردیا تھا.

متاثرہ خاتون کا کہنا تھا کہ اداکار سوھراب سائی سرتاج نے ویڈیو کلپ اس کے شوہر دکھانے اور انٹرنیٹ پر پوسٹ کرنے کی بھی دھمکی دی اور وہ شہر کے نامور ہوٹلوں میں جنوری سے جولائی کے درمیان اس کو بار بار جنسی طور پر نشانہ بناتا رہا.

پولیس ٹیم نے ہوٹل کا دورہ کیا اور پتہ چلا کہ اداکار کے نام پر کمرہ بک تھا، پولیس نے ویڈیو فوٹیج بھی قبضہ لے لیا.

رپورٹ کے مطابق متاثرہ خاتون کی شکایت میں کہا گیا ہے کہ اداکار نے ایک ہندی فلم کے لئے ہیرو کا کردار حاصل کرنے کیلئے اس سے 15لاکھ روپے بھی لئے.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں