The news is by your side.

Advertisement

خلیجی ملک میں موجود بھارت کا انڈرورلڈ بھی جوہرٹاؤن دھماکے میں ملوث نکلا

لاہور: خلیجی ملک میں موجود بھارت کے انڈرورلڈ کا جوہرٹاؤن دھماکے میں ملوث ہونے کا انکشاف ہوا، انڈر ولڈ مافیا نے خلیجی ملک کی جیل میں پیٹرپال ڈیوڈ کے ساتھ رابطہ کیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور جوہرٹاؤن دھماکے سے متعلق اہم انکشافات سامنے آئے ، خلیجی ملک میں موجود بھارت کا انڈرورلڈ بھی دھماکے میں ملوث نکلا، ذرائع کا کہنا ہے کہ پیٹرپال ڈیوڈ خلیجی ملک کی جیل میں قیدتھا اور انڈر ولڈ مافیا نے جیل میں قید پیٹرپال ڈیوڈ کے ساتھ رابطہ کیا۔

ذرائع کا کہنا تھا کہ بھارتی انڈرولڈ نےپیٹرپال ڈیوڈکوجیل سے رہائی دلوائی، پیٹرپال سمیت8قیدیوں کوبھی جیل سےرہائی دلوائی گئی، جس کے بعد سیکیورٹی اداروں نے رہائی پانیوالے دیگر 7 پاکستانیوں کی تلاش شروع کر دی ہے۔

یاد رہے لاہور جوہر ٹاؤن دھماکے کی تحقیقات میں زیرحراست عیدگل اور اس کے 2بھائی فورتھ شیڈول میں شامل نکلے تھے ، ذرائع نے بتایا تھا کہ عید گل گزشتہ سالوں میں متعدد مرتبہ بیرون ملک جاچکا ہے اور وزیرستان سے جھنگ میں خاندان کے ساتھ رہائش رکھے ہوئے تھا، وہ کام کے لیے بھائیوں کے ساتھ راولپنڈی میں زیادہ وقت گزارتا تھا۔

پولیس کےمطابق دہشت گردپیٹرپال ڈیوڈنےدھماکےمیں استعمال کی گئی کارعیدگل کودی تھی، یہ کارپیٹرپال ڈیوڈنےدھماکہ سےسات روزقبل گوجرانوالہ سے خریدی تھی۔

اس سے قبل لاہوردھماکے کے مبینہ ماسٹرمائنڈ پیٹرپال ڈیوڈ کی تصویراورگھرکی ویڈیو سامنے آئی تھیں تاہم پیٹرپال ڈیوڈ کے اہلخانہ چھاپے کے بعد نامعلوم مقام پر روپوش ہوگئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں