The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں انڈونیشیا کی ثقافت کے رنگ بکھر گئے

کراچی: جمہوریہ انڈونیشیا کی 71 ویں یوم آزادی کے حوالے سے انڈونیشیا کے قونصل جنرل کی جانب سے رنگا رنگ تقریب کا اہتمام کیا گیا، انڈونیشیا آبادی کے لحاظ سے سب سے بڑا اسلامی ملک ہے اور پاکستان کے ساتھ ایک ارب سے زائد ڈالر کی تجارت کرتا ہے۔

تقریب کے مہمان خصوصی صوبائی وزیر بلدیات جام خان شورو نے کہا ہے کہ پاکستان اور انڈونیشیا کے مابین برادرانہ اوردیرینہ دوستانہ تعلقات ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ پاکستان انڈونیشیا کے ساتھ ثقافتی اور تجارتی تعلقات کا فروغ چاہتا ہے اور انڈونیشیا کے تاجروں اور سرمایہ کاروں کو پاکستان بالخصوص سندھ میں سرمایہ کاری کے حوالے سے ہر ممکن سہولیات دی جائیں گی۔

POST 3

قونصل جنرل نے انڈونیشیا کے ان ہیروز کو خراج تحسین پیش کیا جنہون نے جنگ آزادی میں اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کیا اور ملک کو غلامی سے آزاد کیا۔ انہوں نے کہا کہ یہ تحریک آزادی کے دوران دی جانے والی انڈونیشایا کی باسیوں کی مرہون منت ہے کہ آج انڈونیشایا کے عوام دنیا بھر میں اپنی یوم آزادی جوش خروش سے منا رہے ہیں۔

POST 2

اس موقع پر تاجر برادری کی جانب سے قونصل جنرل کو ان کی اعلیٰ خدمات پر گولڈ میڈل پہنا یا گیا۔ تقریب میں انڈونیشین فنکاروں نے اپنے روائتی انداز میں مہمانوں کو خوش آمدید کیا اور اپنے فن کا مظاہرہ کیا۔ بعد ازاں صوبائی وزیر نے قونصل جنرل انڈونیشیا ، ترکی، تھائی لینڈ ، یونس بشیر،سراج قاسم تیلی، شمعون زکی اور دیگر کے ہمراہ کیک کاٹا۔

واضح رہے کہ برادر اسلامی ملک انڈوینشا دنیا کا سب سے زیادہ مسلم آبادی والا ملک ہے اور پاکستان کے اس وقت ساتھ تجارتی لین دین کا ہجم ایک ارب ڈالر سے زائد ہے۔ دونوں دوست ممالک او۔آئی ۔سی اور ڈی ایٹ نامی تعاون تنظیموں کے رکن ہونے کی حیثیت سے آپس میں بہترین معاشی اور سماجی تعلقات رکھتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں