site
stats
اہم ترین

بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کا سندھ طاس معاہدے پر نظر ثانی کیلئے اجلاس طلب

نئی دہلی : بھارت پاکستان کاپانی روکنے کی تیاریاں کرنے لگا، نریندر مودی نے سندھ طاس معاہدے پر نظر ثانی کیلئے اجلاس طلب کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سفارتی محاذ پر چاروں شانے چت ہونے کے بعد بھارت اوچھے ہتھکنڈوں پر اتر آیا، مودی سرکار نے پانی کو ہتھیار بنانے کی تیاری کرلی ہے، بھارتی نیتا چھپن سال قبل ہونے والے سندھ طاس معاہدہ ختم کرنے کیلئے سرجوڑ کر بیٹھ گئے۔

اڑی حملے پر پاکستان کے دو ٹوک ردعمل کے بعد مودی جنگ سے تو پیچھے ہوگئے مگر پاکستانی دریاؤں کا پانی روکنے کیلئے سوچ بچار شروع کردی ہے، بھارتی وزارت خارجہ نے نریندر مودی کو سندھ طاس معاہدے پر بریفنگ دی۔

بھارتی میڈیا نے دعویٰ کیا ہے کہ مودی سندھ طاس معاہدہ ختم کرسکتے ہیں۔

دوسری جانب انتہاپسندوں نے سندھ طاس معاہدے کے خلاف بھارتی سپریم کورٹ میں پٹیشن بھی دائرکردی، پٹیشن میں عدالت سے سندھ طاس معاہدہ کو غیرقانونی قرار دینے کی استدعا کی گئی ہے۔

بھارتی سپریم کورٹ نے پٹیشن کی فوری سماعت کی درخواست مسترد کردی۔


مزید پڑھیں : سندھ طاس معاہدہ،پاکستان کا عالمی ثالثی عدالت سے رجوع کرنے کافیصلہ


یاد رہے رواں سال جولائی میں پاکستان اور ہندوستان کے درمیان 1960 میں ہونے والے سندھ طاس معاہدہ کے حوالے سے مذاکرات ناکام ہونے پر پاکستان نے عالمی ثالثی عدالت سے رجوع کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔

وفاقی وزیر خواجہ آصف کا کہنا تھا کہ پاکستان کو ہندوستان کے کشن گنگا اور رینٹل ہائیڈو پاور منصوبوں پر تحفظات ہیں، پاکستان گذشتہ ڈھائی برس سے ہندوستان کے ساتھ اس تنازع کو حل کرنے کے لیے مذاکرات کررہا ہے لیکن اب تک اس میں کوئی پیش رفت نہیں ہوئی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top