The news is by your side.

Advertisement

"بڑی محنت سے آپ کو وزیراعظم بنایا” آصف زرداری کا شہبازشریف کو حکومت نہ چھوڑنے کا مشورہ

اسلام آباد : پیپلزپارٹی کے شریک چیرمین آصف زرداری نے وزیراعظم شہباز شریف کو فوری طور پر حکومت نہ چھوڑنے کا مشورہ دیتے ہوئے کہا بڑی محنت سے آپ کو وزیراعظم بنایا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم شہبازشریف سے دو بڑی اتحادیوں جماعتوں کے رہنماؤں آصف زرداری اور فضل الرحمان سے ملاقاتوں کی اندرونی کہانی سامنے آگئی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پیپلزپارٹی کے شریک چیرمین آصف علی زرداری سے ملاقات میں وزیراعظم شہباز شریف نے بتایا کہ نواز شریف اور ان کی جماعت چاہتی ہے کہ سخت فیصلوں کےلیے فریش مینڈیٹ اور لانگ ٹرم حکومت چاہیے ہوگی۔

جس پر آصف زرداری نے کہا ابھی فوری طور پر حکومت نہیں چھوڑنی چاہیے، آپ کو بڑی محنت سے وزیراعظم بنایا ہے اب اپ حوصلے سے بڑے فیصلوں کے لیے درمیانی راستہ نکالیں ، جس کے لیے ہم آپ کا ساتھ دیں گے۔

دوسری جانب مولانا فضل الرحمان نے اپنی پارٹی پالیسی کے مطابق فوری انتخابات کےحوالے سے نوازشریف کےموقف کی مشروط حمایت کردی۔

مولانا فضل الرحمان نے کہا کہ اگر فوری انتخابات میں جانا ہے تو نیا مینڈیٹ ہوناچاہیے مگر کچھ ضروری یقین دہانیاں بھی لینا پڑیں گی جبکہ دوسری جماعتوں میں بھی اتفاق رائےپیدا کرنےکےبعد ہی ایسا فیصلہ لینا چاہیئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں