امریکا کا ارب پتی صدر ٹرمپ کیسے گھر میں رہتا ہے؟ -
The news is by your side.

Advertisement

امریکا کا ارب پتی صدر ٹرمپ کیسے گھر میں رہتا ہے؟

امریکا نے اپنے 45ویں صدر کے طور پر ری پبلکن پارٹی کے امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ کا انتخاب کرلیا ہے۔ امریکا کا ارب پتی ڈونلڈ ٹرمپ کاروباری دنیا کا کامیاب شخص ہے جو سیاست کے میدان میں بھی اپنی کامیابی کی مہر ثبت کرچکا ہے۔

امریکی میڈیا کے مطابق ڈونلڈ ٹرمپ کے اثاثوں کی مالیت 4 ارب کے قریب ہے لیکن ٹرمپ نے ایک بار خود بتایا کہ ان کے کل اثاثوں کی مالیت 10 ارب ڈالر ہے۔

امریکا کے مختلف مقامات پر کئی عمارات ان کی ملکیت ہیں جو یا تو ان کی ذاتی عمارت ہے اور اس کا نام ٹرمپ ٹاور یا بلڈنگ رکھا گیا ہے، یا ان عمارات میں ٹرمپ نے کثیر سرمایہ کاری کر رکھی ہے۔

مزید پڑھیں: ٹرمپ ماحول کے لیے دشمن صدر؟

اسی طرح ٹرمپ اور ان کا خاندان جس گھر میں رہائش پذیر ہے وہ نیویارک کے ایک مہنگے ترین علاقے میں ٹرمپ پینٹ ہاؤس کہلاتا ہے اور 80 کی دہائی میں اسے اس وقت کی مشہور ماہر تعمیرات اور ڈیزائنر اینجلو ڈونگیا نے تعمیر کیا تھا۔

آئیے آج ہم آپ کو اس عظیم الشان گھر کی سیر کرواتے ہیں جہاں فی الوقت امریکا کا خاندان اول عارضی طور پر رہائش پذیر ہے، اور بہت جلد اسے وائٹ ہاؤس میں رہائش اختیار کرنی ہوگی۔

6

5

2

7

8

10

11

9

ٹرمپ کا پینٹ ہاؤس سنہرے رنگ سے رنگا ہے۔ پورے گھر کی کلر اسکیم سنہرے رنگ کی رکھی گئی ہے۔ ٹرمپ کی اہلیہ میلانیا ٹرمپ فن و ادب کی نہایت دلدادہ ہیں جن کے آنے کے بعد ٹرمپ ہاؤس میں جابجا مصوری و فن کے شاہکار سجے دکھائی دیتے ہیں۔

13

3

4

12

15

14

16


Comments

comments

یہ بھی پڑھیں