The news is by your side.

Advertisement

انسٹاگرام صارفین کو ذہنی دباؤ سے نکالنے کے لیے کوشاں

سان فرانسسکو: سماجی رابطے کی فوٹو شیئرنگ موبائل ایپلیکشن انسٹاگرام کا کہنا ہے کہ سوشل میڈیا پر ایپ کا بٹن صارفین کو ذہنی دباؤ کا شکار کررہا ہے لہذا اسے تبدیل کرنے پر کام شروع کردیا گیا۔

برطانوی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق انسٹاگرام نے صارفین کو ذہنی دباؤ سے محفوظ رکھنے کے لیے لائکس کی تعداد کو خفیہ رکھنے کا فیصلہ کرلیا جس پر تکنیکی ماہرین نے کام بھی شروع کردیا۔

انسٹاگرام اور فیس بک کے ڈائریکٹر میا گارلک کا کہنا تھا کہ لائکس (پسندیدگیاں) کی تعداد چھپانے کا فیچر آزمائشی طور پر کینیڈا کے صارفین کے لیے پیش کیا گیا، ہمارا یہ تجربہ خاصہ کامیاب رہا اور لوگوں نے اس اقدام کو سراہا۔ اُن کا کہنا تھا کہ جلد آسٹریلیا، نیوزی لینڈ، آئرلینڈ، جاپان اور برازیل کے استعمال کنندگان بھی اس فیچر سے استفادہ کریں گے۔

میاگار لک کا کہنا تھا کہ ہمیں امید ہے فیچر باقاعدہ متعارف ہونے کے بعد صارفین اور بالخصوص نوجوانوں کو یہ فکر نہیں ہوگی کہ اُن کی پوسٹ پر کتنے لائکس آرہے ہیں یا اُن سے زیادہ کسی اور کی تصویر کو پسند کیا جارہا ہے۔

مزید پڑھیں: انسٹاگرام آن لائن ہراسگی کے واقعات روکنے کے لیے کوشاں، فیچر متعارف کرنے کا اعلان

یاد رہے کہ اس سے قبل انسٹاگرام کی انتظامیہ نے آن لائن ہراسانی کے بڑھتے ہوئے واقعات کے پیش نظر شاندار فیچر متعارف کرانے کا اعلان کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں