The news is by your side.

Advertisement

انسٹاگرام نے صارفین کی دیرینہ خواہش پوری کردی

سانس فرانسسکو: سماجی رابطوں کی ویب سائٹ انسٹاگرام نے موبائل ایپ میں نیا فیچر متعارف کرادیا جس کے تحت اب صارفین غیر ضروری پوسٹیں کرنے والے دوستوں کو بغیر بتائے خاموش کرسکیں گے۔

تفصیلات کے مطابق انسٹا گرام کو سماجی رابطے کی فوٹو ویب سائٹ کا اعزاز حاصل ہے، صارفین کی خواہشات کو مدنظر رکھتے ہوئے انتظامیہ کی جانب سے مختلف اوقات میں نت نئے فیچرز متعارف کروائے جاتے ہیں۔

حال ہی میں انتظامیہ نے انسٹاگرام میں نئے فیچر کا اضافہ کیا جس کے تحت اب صارف نہ صرف لائیو ویڈیو چیٹ کرسکیں گے بلکہ اس کو مخصوص دوستوں اور دیگر گروپس میں بھی شیئر کرسکیں گے۔

انسٹاگرام کی جانب سے صارفین کی خواہشات کو مدنظر رکھتے ہوئے ایپ میں ’میوٹ بٹن‘ کا اضافہ کردیا گیا جس کے بعد اب کوئی بھی صارف فضول پوسٹیں کرنے والے دوستوں کو بغیر بتائے خاموش کرسکے گا۔

مزید پڑھیں: انسٹاگرام کا لائیو ویڈیو سے متعلق نیا فیچر متعارف

صارفین کا کمپنی سے دیرینہ مطالبہ تھا کہ وہ فیس بک اور ٹویٹر کی طرز پر کوئی ایسا فیچر متعارف کرائے جس کے تحت ناپسندیدہ صارفین کی پوسٹوں کو روکا جاسکے یا انہیں نہیں دیکھ سکیں۔

قبل ازیں انسٹاگرام پر ناپسندیدہ پوسٹیں کرنے والے صارف کو ان فالو کرنے کا آپشن موجود تھا جو صارفین کو بالکل بھی پسند نہیں تھا تاہم اب کمپنی نے آزمائشی طور پر آئی او ایس ورژن استعمال کرنے والے لوگوں کے لیے یہ فیچر متعارف کرایا۔

کسی بھی آئی ڈی کی پوسٹوں کو میوٹ کرنے کے بعد صارف مذکورہ شخص کی پروفائل پر جاکر خصوصی طور پر اُس شخص کی پوسٹ کو دیکھ سکے گا تاہم مرضی کے مطابق جیسے ہی مذکورہ آئی کو ان میوٹ کرے گا تو وال پر تصاویر اور ویڈیوز نظر آنے لگیں گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں