The news is by your side.

Advertisement

انسٹاگرام کا کم عمر صارفین کے لیے اہم اقدام

سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام نے نوعمر صارفین تک محفوظ سہولیات کی رسائی کے لیے عمر کی تصدیق کا آپشن متعارف کروا دیا۔

بین الاقوامی میڈیا کے مطابق فوٹو اور ویڈیو شیئرنگ ایپلی کیشن انسٹاگرام نے صارفین کی عمر کی تصدیق کے لیے 2 نئے آپشنز متعارف کروا دیے ہیں۔

میٹا کی زیرملکیتی اس ایپ کا کہنا ہے کہ ہم نے اس مقصد کے لیے Yoti کے ساتھ معاہدہ کرلیا ہے جو کہ استعمال کنندگان کی پرائیویسی کومد نظررکھتے ہوئے عمر کی آن لائن تصدیق میں مہارت رکھتی ہے۔

میٹا کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ وہ اپنے استعمال کنندگان کی عمر کی تصدیق کے لیے دو طریقہ کار کی جانچ کر رہے ہیں جس میں کسی بھی فرد کی عمرکی تصدیق کے لیے اسے اپنی شناختی دستاویز کو آن لائن اپ لوڈ کرنے کا کہا جائے گا۔

دوسرے طریقہ کار میں انسٹاگرام صارف اپنی عمر کی تصدیق کے لیے تین میوچل فالوورز کو منتخب کر سکتا ہے، ابتدائی طور پر عمر کی تصدیق کے ان فیچرز کو امریکی صارفین کے لیے جاری کیا گیا ہے۔

میٹا کی ڈائریکٹر برائے ڈیٹا گورننس ایریکا فنکل کا اس بابت کہنا ہے کہ جب ہم جانتے ہیں کہ اگرکوئی ٹینز میں ہے تو ہم انہیں عمر سے متعلق مناسب تجربات فراہم کرتے ہیں جیسا کہ انہیں نجی اکاؤنٹس دینا، بالغ افراد کے غیر ضروری روابط سے تحفظ اورمشہترین کے لیے آپشنز کو محدود کرنا تاکہ وہ انہیں ان کی عمرکے مطابق ہی اشتہارات دکھائیں۔

استعمال کنندگان مذکورہ موبائل ایپلی کیشن Yoti پر اپنی ویڈیو سیلفی اپ لوڈ کریں گے جس کے بعد یہ ایپ چہرے کے خدوخال کا جائزہ لیتے ہوئے عمر کا تعین کرے گی، ایک بار تصدیق ہونے کے بعد اس ویڈیو کوYoti اورانسٹا گرام دوںوں اپنے پلیٹ فارم سے ڈیلیٹ کردیں گے۔

عمرکی تصدیق کے دوسرے طریقہ کار میں استعمال کنندہ کو 3 ایسے فالوور کو منتخب کرنا ہوگا جو مذکورہ صارف کی عمر کی تصدیق کرسکیں اور ان کی اپنی عمر بھی کم از کم 18 سال ہونی چاہیئے۔

Yoti میں وہی ٹیکنالوجی استعمال کی گئی ہے جو ہوائی اڈوں پرمسافروں کے پاسپورٹ کواسکین کر کے ان کے چہرے کی تصویرکی تصدیق میں استعمال ہوتی ہے۔

اس ایپ کو دنیا بھر میں 11 ملین سے زائد بار ڈاؤن لوڈ کیا جاچکا ہے، بہت سے امریکی اور برطانوی حکومتی ادارے بشمول نیشنل ہیلتھ سروسز، ورجن اٹلانٹک اسے کافی عرصے سے استعمال کر رہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں