جمعہ, جولائی 19, 2024
اشتہار

ایپل کا آپریٹنگ سسٹم کو اپ ڈیٹ کرنے کا اعلان

اشتہار

حیرت انگیز

معروف امریکی کمپنی ایپل کی جانب سے صارفین کو درپیش مسائل کے حل اور موبائل فون کے تحفظ سے متعلق اہم پیش رفت سامنے آئی ہے۔

ٹیک کمپنی ایپل نے اپنے آپریٹنگ سسٹم آئی ایس او 18 کو اپ ڈیٹ کرنے کا اعلان کیا ہے، جس کے تحت مصنوعی ذہانت کے منفرد استعمال کے طریقے شامل کیے گئے ہیں۔

 ایپل کی رپورٹ کے مطابق ایپل کی جانب سے آئی فون اپ ڈیٹ میں ایسی بہت سی خصوصیات متعارف کرائی جارہی ہیں جس کا صارفین کو کئی سال سے انتظار تھا، یہ وہ خصوصیات ہیں جو کسی کو بھی پیشگی فراہم کیے جانے والے بیٹا ورژن انسٹال کرنے پر آمادہ کرسکتی ہیں۔

- Advertisement -

رپورٹ کے مطابق ترجمان ایپل کمپنی کا کہنا ہے کہ نیا آپریٹنگ سسٹم آئی او ایس 18 آئی فون کو پہلے سے زیادہ ’ذاتی، قابل، اور ذہین‘ بناتا ہے۔

ترجمان کا کہنا ہے کہ اس آپریٹنگ سسٹم کے بیٹا ورژن میں حسب ضرورت تمام نئے آپشنز، فوٹوز کا اب تک کا سب سے بڑا ری ڈیزائن، منسلک رہنے کے لیے طاقتور اپ ڈیٹس، اور ایپل انٹیلججنس سمیت پرسنل انٹیلیجنس سسٹم متعارف کرایا گیا ہے۔

ایپل نے اپنے آپریٹنگ سسٹم کے اس نئے ورژن کا تعارف پیش کیا ہے جس میں فون کو خاصی حد تک ذاتی بنانے کے حسب ضرورت مزید اختیارات متعارف کیے گئے ہیں، جن میں فوٹو ایپ کا اب تک کا سب سے بڑا ری ڈیزائن، میل میں صارفین کے لیے اپنے ان باکس کو منظم کرنے کے نئے طریقے، سیٹلائٹ پر پیغامات بھیجنے سمیت اور بہت کچھ شامل ہیں۔

صارفین ہوم اسکرین پر کسی بھی کھلی جگہ پر ایپس اور ویگٹس کو ترتیب دے سکیں گے، لاک اسکرین کے نیچے حسب ضرورت بٹن بنائے جاسکیں گے اور کنٹرول سینٹر میں مزید کنٹرولز تک تیزی سے رسائی حاصل کی جاسکے گی، فوٹو لائبریریاں خود بخود ’فوٹوز‘ میں ایک نئے تنہا منظر میں ترتیب دی جاتی ہیں، اور مددگار نئے مجموعے پسندیدہ تصویر کو آسانی سے قابل رسائی حد میں رکھیں گے۔

آن ڈیوائس انٹیلی جنس کا استعمال کرتے ہوئے ای میل کو زمروں میں چھانٹ کر ان باکس کو آسان بناتا ہے اور تمام نئے ٹیکسٹ اثرات آئی میسیج پر آتے ہیں۔

آئی فون سیٹلائٹ کی موجودہ صلاحیتوں جیسی بنیادی ٹیکنالوجی سے تقویت یافتہ، صارفین اب میسجز ایپ میں سیٹلائٹ پر بات چیت کر سکتے ہیں جب سیلولر یا وائی فائی کنکشن دستیاب نہ ہو۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں