The news is by your side.

جھیل میں چھپے مگرمچھ کو صرف ذہین لوگ ہی دیکھ سکتے ہیں

تصویری پہیلیاں صرف دماغ کو فعال ہی نہیں کرتیں بلکہ اس سے آپ کو اپنی ذہنی صلاحیتوں کا بھی بہتر طریقے سے اندازہ بھی ہوجاتا ہے۔

یہ تصویری پہیلی آپ کے آئی کیو لیول کو جانچنے کا ایک بہترین ذریعہ ہے، جو دراصل آپٹیکل الیوژن یعنی بصری دھوکے پر مبنی ہے، اس کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ گیارہ سیکنڈ میں صرف 1 فی صد لوگ ہی اس جھیل میں چھپے مگرمچھ کو 15 سیکنڈ میں دیکھ سکتے ہیں۔

اس دلچسپ تصویر نے ہزاروں انٹرنیٹ صارفین کو سوچنے مجبور کردیا ہے اور بہت کم ہی درست جواب تلاش کر پائے ہیں۔ اگر آپ ایسا کرنے میں کامیاب ہوجاتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کا دماغ تیز ہے اور آپ کا فوکس لیول بھی بہترین ہے۔

Jagranjosh

کیا آپ کو معلوم ہے کہ بصری دھوکے میں کوئی چیز یا ڈرائنگ اس طرح بنائی جاتی ہے جس سے دماغ کسی اور طرف مڑ جاتا ہے اور یوں اس کے لیے ایک چیلنج سامنے آتا ہے۔

مذکورہ تصویر میں جھیل کے اندر چھپے مگرمچھ کو تلاش کرنے کی کوشش کرتے ہوئے ہزاروں صارفین اپنا سر کھجانے پر مجبور ہوگئے لیکن یہ اتنا مشکل بھی نہیں صرف دماغ پر تھوڑا سا زور دینے کی ضرورت ہے۔

لیکن صرف یہی نہیں، اس تصویر میں مگرمچھ کو اس چالاکی اور مہارت کے ساتھ بنایا گیا ہے کہ آپ دیکھ کر حیران رہ جائیں گے۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی اس تصویر کے کمنٹس میں صارفین نے کافی دلچسپی کا اظہار کیا ہے، ان کا کہنا تھا کہ پہلی نظر میں تو یہ دیکھنا بھی ناممکن تھا کہ تصویر میں کوئی جانور بھی موجود ہے یا نہیں۔

اب اس پہیلی کا جواب ظاہر کرنے کا وقت تقریباً قریب آگیا ہے تو ہم آپ کو اس کا صحیح جواب بتا دیتے ہیں تاکہ آپ کے ذہن پرمزید زور نہ پڑے۔

وہ لوگ جو ابھی بھی مگرمچھ کی تلاش میں ہیں وہ جواب جاننے کے لیے نیچے اسکرول کرسکتے ہیں۔

تو جناب یہ ہے اس پہیلی کا صحیح جواب

تصویری پہیلی میں آپ سرسبز درختوں اور گھاس کے ساتھ ایک جھیل دیکھ سکتے ہیں۔ مگرمچھ تصویر کے نیچے دائیں جانب ایک درخت کی بغیر پتے والی شاخ کے پیچھے چھپا ہوا ہے۔

Jagranjosh

 

اب آپ کمنٹس میں بتائیں کہ کیا آپ نے اس چھپے ہوئے مگرمچھ کو تلاش کرلیا تھا؟ اگر کرلیا تھا تو کتنے وقت میں؟؟

Comments

یہ بھی پڑھیں