شجرکاری مہم کا مقصدمٹی سے محبت کا اظہاراورآنے والی نسلوں کی بہتری ہے، اقرارالحسن
The news is by your side.

Advertisement

شجرکاری مہم کا مقصدمٹی سے محبت کا اظہاراورآنے والی نسلوں کی بہتری ہے، اقرارالحسن

کراچی : اے آروائی اوراقرارالحسن کی شجرکاری مہم نے اس یوم آزادی کو نیا رنگ دے دیا، اے آروائی کی مہم کی عالمی سطح پرپذیرائی ہورہی ہے، اقرارالحسن کا کہنا ہے کہ شجرکاری مہم کا مقصدمٹی سے محبت کا اظہاراورآنے والی نسلوں کی بہتری ہے۔

تفصیلات کے مطابق ملک کے اندر شجرکاری مہم کی بھرپورکامیابی کے بعد عالمی سطح پر بھی اے آروائی اوراقرارالحسن کی کوششوں کی پذیرائی کی جارہی ہے۔

برطانوی نشریاتی ادارے بی بی سی نے اقرارالحسن کی پاکستان کو سرسبز بنانے کے لئے کامیاب شجرکاری کاری مہم کو کوریج دی۔

اقرارالحسن کا کہنا ہے شجرکاری مہم کا مقصد مٹی سے محبت کا اظہاراورآنے والی نسلوں کی بہتری ہے، شجر کاری مہم کے لئے ایک ہی پیغام تھا کہ قوم پرچم لہرائیں لیکن ساتھ ساتھ ایک درخت بھی لگائیں۔

اقرارالحسن کا یہ بھی کہنا تھا کہ لوگوں کوسوشل میڈیا اور دیگر ذرائع سے باربارشجرکاری کی اہمیت کے بارے میں بتاتے رہنا ضروری ہے۔

عوام کا کہنا ہے جھنڈے کے ساتھ پودا لگائیں مہم بہت اچھی اور مثبت سرگرمی ہے، ایک خاتون کا کہنا تھا اے آر وائی نیوز اوراقرارالحسن کی شجرکاری مہم دیکھ کر قوم پرچم لیا تو پودا بھی خریدا۔


مزید پڑھیں : شجر کاری مہم، سرعام کا 14 لاکھ پودے لگانے کا ہدف مکمل


واضح رہے اے آر وائی نیوز کے معروف پروگرام ’’ سرعام ‘‘ کے اینکر اور سینئر صحافی اقرار الحسن اور اُن کی ٹیم نے چودہ اگست سے تک ملک کو 14 لاکھ درخت دینے کے عزم کا بیڑہ اٹھایا تھا۔

جس کے بعد اے آر وائی کی ٹیم سرعام نے چودہ اگست سے قبل ہی ملک بھر میں 14 لاکھ پودے لگانے کا ہدف مکمل کرلیا تھا ، قرار الحسن کا کہنا تھا کہ سرعام کے جانبازوں اور شہریوں نے شبانہ روز انتھک محنت کرتے ہوئے 14 لاکھ لگانے پودے کا ہدف جشن آزادی سے قبل پورا کرلیا مگر ابھی کام روکنا نہیں ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں