عالمی برادری امریکا کو راہ راست پر لانے کے لیے کردار ادا کرے، ایرانی وزیر خارجہ jawad zarif
The news is by your side.

Advertisement

عالمی برادری امریکا کو راہ راست پر لانے کے لیے کردار ادا کرے، ایرانی وزیر خارجہ

تہران: ایرانی وزیر خارجہ جواد ظریف نے کہا ہے کہ امریکی حکومت کا پاگل پن بڑھتا جارہا ہے، عالمی برادری امریکا کو راہ راست پر لانے کے لیے کردار ادا کرے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کیا، جواد ظریف نے کہا کہ امریکا، ایران کے بعد اب عالمی فوجداری عدالت پر بھی پابندیاں لگانے کی دھمکیاں دینے لگا ہے، عالمی برادری کو چاہئے کہ امریکی حکومت کو سمجھائے۔

ایران کے سپریم لیڈر آیت اللہ خامنہ ای کے مشیر یحییٰ رحیم صفوی کا کہنا ہے کہ اگر ایران کو جارحیت کا نشانہ بنایا گیا تو وہ صرف زمینی، فضائی اور بحری راستوں سے سرحد کے باہر جواب دینے پر اکتفا نہیں کرے گا بلکہ سمندر پار بھی حملے کرے گا۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز امریکی صدر کے مشیر برائے قومی سلامتی جان بولٹن نے عالمی فوجداری عدالت کو غیرآئینی قرار دیتے ہوئے ججوں کی گرفتاری سمیت سخت پابندیاں عائد کرنے کا عندیہ دیا تھا۔

امریکی مشیر جان بولٹن کا کہنا تھا کہ اگر عالمی فوجداری عدالت امریکی، اسرائیلی یا اتحادی اہلکاروں کے خلاف کارروائی کرے گی تو خاموش نہیں بیٹھیں گے۔

خیال رہے کہ امریکا کی جانب سے انٹرنیشنل کرائم کورٹ پر پابندیاں عائد کرنے کا معاملہ اس وقت سامنے آیا ہے جب اس کورٹ میں امریکی افسران کو 2016 میں افغانستان میں قیدیوں کے ساتھ غیرانسانی سلوک اور زیادتی پر مقدمات کا سامنا ہے۔

دوسری جانب انٹرنیشنل کرائم کورٹ نے دو ٹوک موقف اختیار کرتے ہوئے کہا تھا کہ عدالت کو دنیا میں کسی بھی شورش زدہ علاقے میں یا جنگ کے دوران ہونے والی نسل کشی، جنگی جرائم اور انسانیت سوز مظالم پر ازخود مقدمہ چلانے کا اختیار حاصل ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں