The news is by your side.

Advertisement

بغداد میں مظاہرین وزیراعظم کے دفتر میں داخل ہوگئے

بغداد :عراقی دارلحکومت بغدادمیں جمعہ کے روز وزیراعظم کے دفتر پر مظاہرین نےدھاوا بول دیا،رواں ماہ کے دوران دوسری بار مظاہرین کی جانب سےگرین زون کی حدود میں داخلے کے بعد بغداد میں کرفیو نافذ کردیاگیا.

تفصیلات کے مطابق عراق کے مذہبی رہنما مقتدیٰ الصدر کے حامی گذشتہ روز دالحکومت بغداد کے گرین زون میں داخل ہوگئے تھے،مظاہرین کی جانب سے وزیراعظم حیدر العبادی کے دفتر میں داخلے پر سیکورٹی فورسسز کی جانب سےمظاہرین کومنتشر کرنے کے لیے شیلنگ اور واٹر کینن کا استعمال کیاگیا.

وزیراعظم حیدر العبادی کا کہنا تھا کہ اس طرح ریاستی ادارے پر حملہ کرنا کسی صور ت قبول نہیں ہے تاہم وزیراعظم کی جانب سے پُر امن مظاہرین کے مطالبات کی حمایت کی گئی.

عراقی دارلحکومت بغداد میں سیکورٹی فورسز نے پرتشددمظاہرین کوروکنےکیلئےفائرنگ کی اورآنسوگیس کےشیل فائر کیے،جس کے باعث کم از کم پچاس افرادزخمی ہوگئے تھے.

عراقی حکام نےمظاہرین کوگرین زون سےدھکیل کرشہرمیں تاحکم ثانی کرفیونافذکردیاہے۔

واضح رہے رواں ماہ عراق میں دہشت گردی کے واقعات میں سینکڑوں افراد جان کی بازی ہار گئے،سب سے زیادہ جانی نقصان عراق کے دارلحکومت بغداد میں ہوا جس میں داعش کی جانب سے کیے جانے والے حملوں میں دو سو سے زائد افراد جان کی بازی ہار گئے جن میں بچوں اور عورتوں کی بڑی تعداد شامل تھی.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں