The news is by your side.

Advertisement

ارشاد رانجھانی قتل کیس : تمام حقائق جلد عوام کے سامنے لائیں گے، پولیس

کراچی : بھینس کالونی میں مبینہ ڈکیت ارشاد رانجھانی کی ہلاکت کے واقعہ پر پولیس کا کہنا ہے کہ ہر پہلو سے شفاف تحقیقات کررہے ہیں، تمام حقائق عوام کے سامنے لائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق یوسی چیئرمین کی فائرنگ سے مبینہ ڈکیت کی ہلاکت کا معاملہ سنگین نوعیت اختیار کرگیا، اس حوالے سے ایس ایس پی ایسٹ کا کہنا ہے کہ ارشاد رانجھانی کے قتل کی تحقیقات کررہے ہیں۔

واقعے کی شفاف تحقیقات ہوں گی اور جو بھی حقائق ہوں گے انہیں عوام کے سامنے لائیں گے، اس سلسلے میں پولیس کے کردار کا بھی جائزہ لیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ ،پولیس کو زخمی ارشاد رانجھانی کو فوری اسپتال منتقل کیا جانا چاہئے تھا، اسپتال نہ کرنے کا پہلو کا بھی جائزہ لے رہے ہیں، اس کے علاوہ فائرنگ کرنے والے یوسی ناظم رحیم شاہ کے اسلحے کا بھی فرانزک کیا جائے گا۔

علاوہ ازیں بھینس کالونی میں مبینہ ڈکیت ارشاد کی ہلاکت کے سلسلے میں کراچی پولیس نے مزید تحقیقات کیلئے شہریوں سے مدد طلب کی ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ اگر کسی شہری کے پاس جائے وقوعہ کی کوئی وڈیو موجود ہو تو ہمیں فراہم کریں، عینی شاہد سے درخواست کی گئی ہے کہ وہ اپنا بیان ریکاڈر کرائیں، پولیس نے جائے وقوعہ کے اطراف پمفلٹ چسپاں کردیئے، تفتیشی ٹیم نے جائے وقوعہ کا دوبارہ دورہ بھی کیا۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں