The news is by your side.

Advertisement

متحدہ قائد کا ویڈیو بیان 24 گھنٹوں کے بعد بھی نہیں آیا، ارم عظیم فاروقی

کراچی : ایم کیوایم کی مستعفی رکن اسمبلی ارم عظیم فاروقی نے کہا ہے کہ چوبیس گھنٹے سے زیادہ کا وقت گزر چکا ہے لیکن قائد ایم کیوایم کا کوئی بیان اب تک نہیں آیا، یہ بات انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پراپنے پیغام میں کہی.

ارم عظیم فاروقی کا کہنا ہے کہ چوبیس گھنٹے سے زیادہ وقت گزر گیا ابھی تک قائد ایم کیوایم کا کوئی ویڈیو پیغام نہیں آیا۔ انہوں نے اپنے ٹوئٹ میں کہا کہ قائد ایم کیوایم اسکائپ پر بھی آتے ہیں۔ کوئی تو ہوگا جس سے انہوں نے بات کی ہ.

انہوں نے سوال کیا کہ ان کے اس سوال کا کوئی جواب دے گا کہ ویڈیو پیغام کیوں نہیں آیا۔ کیا ایم کیوایم کا کوئی کارکن لندن رابطہ کمیٹی سے پوچھ سکتا ہے؟

یاد رہے کہ ارم عظیم فاروقی نے گزشتہ روز قائد ایم کیوایم کے سوشل میڈیا پر جاری آڈیو بیان کو جعلی قرار دیا تھا اور کہا تھا یہ قائد ایم کیوایم کی آواز نہیں ہے۔ جس کے جواب میں ایم کیو ایم لندن کے رہنما مصطفیٰ عزیز آبادی کا کہنا تھا کہ لندن میں دفتر کے قریب شادی ہال ہے، ہارن کی آواز ویڈیو ٹہیپ میں شامل ہوگئی۔

ارم عظیم فاروقی نے ان کی اس وضاحت کو مضحکہ خیز قرار دیتے ہوئے کہا کہ دفتر کے قریب کون سا شادی ہال ہے کیا وہاں بھی زہب النسا اسٹریٹ ہے یا خیرالنسا اسٹریٹ پر بس کا ہارن بجا ؟

جواب میں واسع جلیل نے بیان کا دفاع کرتے ہوئے کہا کہ قائد ایم کیو ایم کے بیان کو جعلی قرار دینے والوں پر ہنسی آرہی ہے۔ لیکن قائد کا ویڈیو بیان آنے پر ان لوگوں کو شرمندگی ہوگی۔ ان کا کہنا تھا کہ مارچ میں بھی مخالفین نے اسی طرح کا پروپیگنڈہ کیا تھا جو جھوٹا ثابت ہوا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں