The news is by your side.

Advertisement

جون تک پاکستان کو 51 کروڑ ڈالر کی پہلی قسط مل جائے گی،اسحاق ڈار

اسلام آباد: وفاقی وزیرِ تجارت اسحاق ڈار نے اپنی پریس کانفرنس میں بتایا کہ دبئی میں آئی ایم ایف سے ہونے والے مذاکرات کامیاب ہوگئے ہیں اور 51پاکستان کو کروڑ ڈالر کی پہلی قسط جون میں مل جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق آئی ایم آف سے کامیاب مذاکرات کے بعد دبئی سےواپس آنے والے وفاقی وزیرِ خزانہ اسحاق ڈار نے کے بعد پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آئی ایم ایف کے ساتھ گیارہواں دور کامیابی سےمکمل ہوگیا ہے،آئی ایم ایف کی تمام شرائط پوری کر دی ہیں جس کے بعد 51 ڈالر کی پہلی قسط پاکستان کوجون میں مل جائے گی۔

انہوں نے اعلان کیا کہ خسارے میں چلنے والے سرکاری اداروں بہ شمول پاکستان اسٹیل ملز کی نجکاری جلد مکمل کرلی جائے گی، یہ ادارے سفید ہاتھی بن چکے ہیں اور ملکی خزانہ پر بوجھ ہیں،پرُامید ہیں کہ پانچ فیصد معاشی شرح نمو کا ہدف حاصل کر لیں گے۔

اس موقع پر ان کا ماننا تھا کہ رواں سال 5015-2016 کے محصولات کے ہدف کے حصول سے پیچھے ہیں تاہم ٹیکس دائرے میں اضافہ کرتے ہوئے،اپنے ٹارگٹ کے حصول کے لیے تمام تر کوشیشیں بروئے کار لا رہے ہیں۔

یاد رہے آئی ایم ایف اور پاکستان کے درمیان مذاکرات کا ساتواں دور گذشتہ ایک ہفتے سے دبئی میں جاری تھا، جس میں پاکستانی وفد کی قیادت وزیرِ خزانہ کر رہے تھے۔


آئی ایم ایف سے مذاکرات کے لئے اسحاق ڈار دبئی روانہ


Comments

comments

یہ بھی پڑھیں