آئی ایس اوکی امریکہ مردہ باد ریلی، شرکاء پر پولیس کا لاٹھی چارج -
The news is by your side.

Advertisement

آئی ایس اوکی امریکہ مردہ باد ریلی، شرکاء پر پولیس کا لاٹھی چارج

کراچی : نمائش چورنگی پر پولیس اور آئی ایس او کی امریکہ مردہ باد ریلی کے شرکاء کے درمیان گھمسان کی جنگ ہوگئی، لاٹھی چارج ، آنسو گیس اور واٹر کینن کے استعمال  کے باعث علاقہ میدان جنگ کا منظر پیش کرنے لگا۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے حالیہ پاکستان مخالف بیان کیخلاف آئی ایس او کی جانب سے امریکہ مردہ باد ریلی نکالی گئی،آئی ایس او کی ریلی کے منتظمین نے امریکی قونصلیٹ جانے کااعلان کیا تھا۔

ریلی کے شرکاء امریکا مردہ باد کے نعرے لگارہے تھے، ریلی کے شرکاء اپنا احتجاج ریکارڈ کرانے کیلئے امریکی قونصلیٹ جانا چاہتے تھے کہ نمائش چورنگی پر شرکاء کو امریکی قونصلیٹ تک جانے سے روکنے کیلئے پولیس نے لاٹھی چارج اور شیلنگ کی۔

ریلی کےشرکا پرپولیس نے لاٹھی چارج کے علاوہ واٹر کینن کا بھی استعمال کیا، صورتحال کشیدہ ہونے پر ہوائی فائرنگ بھی کی گئی۔ جس کے رد عمل میں شرکاء کی جانب سے بھی پولیس پر پتھراؤ کیا گیا۔

گھمسان کی یہ جنگ تقریباً آدھا گھنٹے تک جاری رہی، مظاہرین آنسو گیس اور لاٹھی چارج سے بچنے کیلئے امام بارگاہ شاہ خراساں کی جانب چلے گئے، اس دوران پولیس نے متعدد مظاہرین کو گرفتار بھی کرلیا۔

پولیس نے ریلی کا ساؤنڈ سسٹم جو ایک ٹرک پر نصب تھا اس کو بھی قبضے میں لے لیا، قونصلیٹ جانے والے تمام راستے بند کر دیئے گئے۔

ایڈیشنل آئی جی کا کہنا ہے کہ امریکی قونصلیٹ جانے کیلئے تین سے چار لوگوں کو اجازت دی جا سکتی ہے تاکہ وہ اپنا احتجاج ریکارڈ کراسکیں۔

بعد ازاں دونوں جانب سے مذاکرات کے بعد شرکاء منتشر ہوگئے، آخری اطلاعات تک پولیس اور مظاہرین کے درمیان مذاکرات کے بعد طے پایا گیا کہ نماز مغرب کے بعد شرکاء از خود منتشر ہوجائیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں